Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در این کمیسیون خبر داد.

«علی حدادی» سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در توضیح محورهای جلسه امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: بحث امروز جلسه آمایش سرزمین توسعه استان‌ها بود و جمع‌بندی که در این مورد صورت گرفت که در این رابطه اعضای سازمان مدیریت، وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه حضور داشتند و توضیحاتی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: سوال نمایندگان براین اساس بود که در بحث آمایش سرزمینی در سطح ملی برنامه‌ای ابلاغ شده است یا خیر؟! که اگر ابلاغ شده است بخش نظارتی خود را به ویژه در بحث استان‌ها را به کار بگیریم. همچنین در بخش تولید، صنعت، کشاورزی و بخش‌های مختلف ایراد و اشکالی براین اساس وجود دارد که هنوز برنامه‌ها ابلاغ نشده و جمع‌بندی صورت نگرفته است و این مشکلی است که در مورد آن، این مطالبه را داریم که این سند باید تکمیل و ابلاغ شود.

حدادی با اشاره به جمع‌بندی جلسه امروز (سه‌شنبه) ادامه داد: جمع‌بندی جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی به این صورت شد که در جلسه بعد بحث آمایش سرزمینی ادامه پیدا کند چرا که این بحث در اولویت اول این کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور وزرا در این کمیسیون خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار این کمیسیون قرار دارد که این کمیته فعال شده و امور کارشناسی آن انجام می‌شود. دومین مسئله اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است سومین محور هم طرح جامع مدیریت شهری است که این طرح کار بسیار بزرگی است.

حدادی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین رابطه از وزیر کشور دعوت کردیم و به همراه معاونین خود در جلسه حضور داشتند و گزارش کارکردی ارائه کردند که قرار بر این شد که نوبخت با حضور در کمیسیون، راجع به آمایش سرزمین توضیحاتی ارائه بدهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین امروز فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشتری هم در کمیسیون حضور داشتند و گزارشی از وضعیت امنیت داخلی، کارکردها و عملکردها ارائه داد.

حدادی در پایان یادآور شد: در آینده از وزرای دیگر برای حضور در کمیسیون دعوت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که قبل از انتخابات باید در مورد قانون انتخابات جمع‌بندی کنیم که به موقع مواد و مسائل پیرامون آن را ارائه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری سازمان برنامه و بودجه صنعت مجلس شورای اسلامی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد