Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت گفت: اگر کنکور را به تعویق بیندازیم لطمه جبران‌ناپذیری به داوطلبان وارد می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ صبح امروز نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور فرماندهان، رؤسا و نمایندگانی از نیروهای مسلح و وزارت بهداشت برگزار شد.

علیرضا رئیسی در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن تشکر از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل عملکرد مؤثر در مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در نیروهای مسلح، نیروی انتظامی نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارد که در یک هفته اخیر حدود ۱۴ هزار بازدید توسط تیمهای تلفیقی این نیرو با نمایندگان وزارت بهداشت از مراکز خرید، اصناف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بحث لغو برگزاری کنکور مطرح نیست

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه باید به سمت نظارتهای مردمی حرکت کرد، گفت: با توجه به کمبود نیروی متخصص نیاز است تا از خود مردم برای نظارت استفاده کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه وزارت صمت وظیفه‌اش در اختیار قرار دادن اقلام بهداشتی مخصوصاً ماسک ارزان‌قیمت به مردم است، گفت: با اطلاع‌رسانی و کمک رسانه‌ها مخصوصاً صدا و سیما مردم نیز می‌توانند با تولید ماسک خانگی در این راه کمک شایانی کنند.

وی در ارتباط با انتخابات میان دوره‌ای،  خاطر نشان کرد: این انتخابات قرار است در ۱۱ حوزه انتخاباتی و در تاریخ  ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار شود.

رئیسی با اشاره به اینکه اگر برگزاری کنکور، انتخابات و مسائلی از این دست با رعایت اصول و پروتکلهای بهداشتی انجام شود مشکلی ایجاد نمی‌کند، متذکر شد: عقب انداختن مسئله‌ای مانند کنکور به بهانه ترس از شیوع ویروس کرونا به مراتب آسیب بیشتری در پی دارد.

وی متذکر شد: برگزار نشدن کنکور می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به بدنه نظام آموزشی کشور وارد کند، داوطلبان از مدتها قبل منتظر چنین روزی بودند و خود را برای آن آماده کرده‌اند درست مانند دوندگان مسابقه دوی ماراتن که به خط پایان رسیده‌اند حال اگر کنکور را به تعویق بیندازیم لطمه جبران‌ناپذیری به داوطلبان وارد می‌شود.

گفتنی است، نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور سرلشکر محمد باقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی عبداللهی؛ معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی ، دکتر علیرضا رئیسی؛ معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین رؤسای کمیته‌های این قرارگاه برگزار شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین بهداشت درمان و آموزش پزشکی سردار حسین اشتری ستاد کل نیروهای مسلح بهداشت نیروی انتظامی ستادکل نیروهای مسلح محمد باقری سازمان بسیج مستضعفین وزارت بهداشت علیرضا رئیسی ویروس کرونا شیوع کرونا کنکور سراسری سلامت ستاد کل نیروهای مسلح جبران ناپذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

سرلشگر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های جهادی و تلاش‌های ارزشمند وی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، به نمایندگی از سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدای لوح از تلاش‌های مجدانه و جهادی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن به‌ویژه اقدام‌های انجام‌شده در مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد ضروری و ارائه خدمات در حوزه  گاز به هموطنان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • فرصت داوطلبان کنکور برای ویرایش دروس و ترمیم نمرات از ۲۱ اردیبهشت
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات