Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این منبع به خبرگزاری شفق نیوز گفت، پهپاد ترکیه امروز، سه‌شنبه نشستی که در منطقه برادوست در بخش سیدکان از توابع شهرستان سوران در شمال استان اربیل برگزار شده بود را هدف گرفت.

این منبع افزود، در این حمله ۲۰ تن کشته شدند که در بین آنها دو افسر برجسته گارد مرزی عراق قرار دارند.

این منبع تاکید کرد: حمله به واسطه یک فروند پهپاد انجام گرفت که منجر به کشته شدن پنج تن از نیروهای گارد مرزی، ۱۰ جنگجوی پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک و پنج غیرنظامی شد.

به گفته منبع امنیتی، در بین کشته‌ها سرتیپ محمد رشید فرمانده لشکر دوم و سرتیپ زبیر حالی فرمانده هنگ سوم گارد مرزی عراق قرار دارند.

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق نیز اعلام کرد: تجاوز علنی ترکیه به واسطه یک پهپاد انجام گرفت که خودروی نظامی گارد مرزی را در منطقه سیدکان هدف گرفت و طی آن فرمانده لشکر دوم گارد مرزی منطقه اول، فرمانده هنگ سوم / لشکر دوم و راننده خودرو کشته شدند.

به گفته این منبع، نشست بین اعضای پ.ک.ک و گارد مرزی عراق در پی تنش در منطقه در نتیجه کشته شدن یک چوپان کرد برگزار شده بود.

ترکیه از اواسط ژوئن گذشته حملات هوایی و توپخانه‌ای خود را به مناطق مرزی داخل اقلیم کردستان عراق افزایش داده و تلفاتی جانی و مالی برجای گذاشته است.

آنکارا مدعی است نیروهای پ.ک.ک را هدف می‌گیرد.

این حملات منجر شده بغداد دو بار سفیر ترکیه را احضار و یادداشت اعتراضی شدیداللحنی را ارائه کند.

دولت فدرال عراق همچنین نیروهای گارد را در چند نقطه در استان دهوک در مرزهای مشترک با ترکیه مستقر کرده اما ترکیه همچنان به عملیاتش ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عراق ترکیه کرکوک گارد مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟