Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:30:27 GMT

نوجوان مفقود شده در روستای ماهیرود سربیشه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۲۲۱

نوجوان مفقود شده در روستای ماهیرود سربیشه پیدا شد

به گزارش رکنا ، روز گذشته با اعلام حادثه مفقودشدن نوجوان ۱۲ ساله گمشده در محدوده روستای مرزی ماهیرود شهرستان سربیشه، تیم جستجو از پایگاه امداد و نجات درح به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت تاریکی هوا عملیات جستجو به صبح امروز موکول شد، گفت: با همکاری نیروی انتظامی، اهالی منطقه و نیروهای امدادی نوجوان مفقود شده ظهر امروز پس از حدود هشت ساعت عملیات جست وجو در حوالی گمرک ماهیرود پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدزاده عنوان کرد: این نوجوان پس از بررسی سطح هوشیاری، با سلامت کامل تحویل خانواده‌اش شد.

سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا حادثه سلامت اخبار حوادث نوجوان شهرستان ساعت مفقود شده روستای تلگرام عکس اخبار تهران جوان ایران حوادث تهران اخبار خوزستان تجاوز مرد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از ۶ ساعت عملیات خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است