Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام شیرازه‌محبت روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: در میاندوآب یک بدعتی نهادینه شده که در روز خبرنگار، تعداد خبرنگاران به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد و در همین راستا باید خبرنگاران و رسانه‌های دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص و به آنها بها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای هر قشر در جامعه روز پاسداشتی تعیین شده‌است، افزود: در آیین بزرگداشت قشر یا صنف‌های مختلف، از سایر صنف‌ها در آن حضور نمی‌یابند، اما در مناسبت روز خبرنگار، افراد زیادی دعوت می‌شوند که این امر به هیچ وجه خوشایند نیست و باید دید یکسانی به جایگاه و منزلت خبرنگاران با شهروند خبرنگار وجود نداشته باشد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب ضمن انتقاد از این وضعیت در میاندوآب، اعتراض خبرنگاران را به حق دانست و خواستار تفکیک فعالیت‌ها و شناسایی خبرنگاران رسمی از شهروند خبرنگاران و خبررسانان شد.

وی گفت: دیدگاه‌ها باید به سمت و سویی پیش رود که تفاوتی بین خبرنگاران رسمی با فعالان فضای مجازی وجود داشته باشد چون در طول سال فقط ۶ یا هفت نفر در جلسه‌ها حضور یافته و اخبار شهرستان را پوشش و انعکاس می‌دهند.

شیرازه محبت با اشاره به اینکه خبرنگاران از فعالیت در این عرصه امرار معاش می‌کنند، اظهار داشت: نحوه فعالیت‌ها در عرصه رسانه باید مدنظر قرار گیرد چرا که خبرنگاران در برابر رویدادهای ناگوار که آرامش و نظم جامعه را تهدید می‌کند، قدرت تجزیه و تحلیل داشته و به ایجاد آرامش و امید در جامعه کمک می‌کنند، اما فعالان مجازی در صورت مشاهده اتفاقات بدون ملاحظه آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

انتظارها از اصحاب رسانه منصفانه باشد

رییس هیات مدیره شهرک صنعتی "شهید باکری" میاندوآب‌ نیز در این آیین گفت: مردم و مخاطبان باید از اصحاب رسانه انتظار منصفانه‌ای داشته باشند و نباید در قبال اخباری که خلاف میل است، جبهه گرفت.

نادر محمدعلی‌پور همچنین با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش خبرنگاران میاندوآب‌ اظهار داشت: قداست و شأن خبرنگار باید ابتدا توسط خود این قشر و سپس توسط مخاطبان حفظ شود چرا که اصحاب رسانه با تحمل انواع ناملایمتی‌ها و سختی‌ها برای تهیه خبر فعالیت می کنند.

وی افزود: همچنین خبرنگاران گاهی مواقع در انتشار اخبار درست، تحت فشار های زیادی قرار می‌گیرند و از این بابت از زحمت‌های این قشر قدردانی می‌کنم.

رییس هیات مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب‌ بیان کرد: خبرنگاران در کنار اتفاق‌های ناگوار در پوشش یک خبر، در نهایت سعی می‌کنند اخباری را تولید کنند که به ایجاد امید، آرامش و نظم عمومی در جامعه منجر شود.

در این آیین از خبرنگاران میاندواب که در پوشش اخبار شهرک صنعتی فعالیت دارند. با اهدای لوحی قدردانی شد.

شهرک صنعتی میاندوآب با ۹۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال جزو برترین شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است.

این شهرک در هشت کیلومتری جاده میاندوآب- شاهین دژ با مساحتی حدود ۱۲۰ هکتار و با ۹۰ واحد فعال بیش از یک هزار و ۱۶ نفر اشتغالزایی دارد.

برچسب‌ها روز خبرنگار سواد رسانه ای میاندوآب فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار سواد رسانه ای میاندوآب فضای مجازی روز خبرنگار سواد رسانه ای میاندوآب فضای مجازی روز خبرنگار شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن البرزی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی در این شهر گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

البرزی خبر داد: همچنین برای احداث فازهای ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی را ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال در شهر باوی کاشته شده است که این امر می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد.

کد خبر 6086692

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر