Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر رستمی روز سه شنبه در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از تلاش خبرنگاران این شهرستان برای بیان و ارائه دستاوردهای نظام در کنار انتقادهای سازنده قدردانی و اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان تلاش دارند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، رسانه های اسفراین با تبیین توفیقات نظام و دولت در حوزه های مختلف، که علیرغم تحریم های ظالمانه دشمن صورت گرفته است، خوب عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیان دستاوردهای نظام و دولت سبب ایجاد دلگرمی و امیدبخشی به مردم شده و پایه های نظام را تقویت می کند.

فرماندار اسفراین با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی شهرستان صورت گرفته است، گفت: قوت گرفتن مجموعه های بزرگ صنعتی شهرستان در دوران تحریم و رشد تولید و صادرات این حوزه، نشان از توانمندی صنایع شهرستان برای تامین نیازهای داخلی و خارجی است.
رستمی با تقدیر از ابتکار خبرنگاران اسفراین در ایجاد پویش خیران رسانه و کمک به حوزه درمان شهرستان، افزود: رسانه ها با ایجاد فضای همدلی و همراهی میان مردم، مسوولان و کادر درمان، در شرایط سخت کرونایی، و تلاش برای رفع مشکلات و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان، قوت قلب دوچندانی به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بخشیدند.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

این شهرستان با دارا بودن ۲ صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر و برخی از صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود.

برچسب‌ها اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت روز خبرنگار خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت روز خبرنگار خراسان شمالی اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت روز خبرنگار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد