Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:32:57 GMT

طعنه ستاره بایرن به خاطر سوال درباره لئو مسی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۶۸۳

طعنه ستاره بایرن به خاطر سوال درباره لئو مسی!

لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ ترجیح می دهد خیلی در مورد روش مهار لیونل مسی صحبت نکند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی جمعه شب در لیسبون به مصاف بایرن مونیخ می رود که لیونل مسی امید اول بلوگرانا برای باز کردن دروازه مانوئل نویر خواهد بود. اما لئون گورتزکا در مصاحبه ای مدعی شد بارسلونا به جز مسی ستاره های دیگری نیز در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روش مهار لیونل مسی: "من این خطر را اینگونه نمی بینم. من ترجیح می دهم شما رسانه ها را بخاطر این سوال سرزنش کنم. من تا همینجا نیز به 10 سوال در مورد مسی پاسخ داده ام ما می دانیم که ستاره های دیگری در بارسلونا بازی می کنند و ما به خوبی برای این دیدار آماده خواهیم شد. ما هنوز روش های مهار لیونل مسی را بیشتر از تاکتیک های دیگر آنالیز نکرده ایم. اما بعد از چند بار بازی در برابر کریستیانو رونالدو، خوب است که بتوانیم در یکی دیگر از بهترین های فوتبال در دهه گذشته بازی کنیم.

 

 

با این وجود من فکر می کنم هر حریفی را می توانیم شکست دهیم.  می دانیم که یک تیم بسیار خوب با بازیکنان درجه یک در انتظار ماست، اما بایرن نیز آماده بوده و در طی 9 ماه گذشته پیشرفت کرده است."

 

رویارویی تراشتگن و نویر: "فکر می کنم می توان گفت که آنها دو تا از بهترین دروازه بان های جهان هستند. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در تیم ملی کنار هر دو نفر بازی کنم. حضور نویر به ما امنیت می دهد، اما تراشتگن نیز دروازه بانی در کلاس جهانی در بارسلونا است."

 

پیشنهاد بارسلونا قبل از انتقال به بایرن: "در آن زمان من مدتی طولانی فکر کردم. چند گزینه داشتم، به همه چیز گوش کردم و تصمیم آگاهانه ای برای انتقال بایرن گرفتم و هیچ وقت از این تصمیم پشیمان نشده ام."

لئون گورتزکا بارسلونا لیونل مسی تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لئون گورتزکا بارسلونا لیونل مسی تیم ملی آلمان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است