Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از خانه ملت، «فرهاد دژپسند» روز سه‌شنبه پس از حضور در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهارداشت: در جلسه امروز مسائل اقتصادی حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که تامین مالی یکی از محورهای آن بود؛ براساس گزارش ارائه شده حدود ۹۵ درصد از تسهیلات بخش کشاورزی اختصاص یافته است، بانک‌ها در شرایط برابر، توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصاد و دارایی عدم واریز پول افرادی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند، را غیرممکن دانست و افزود: صاحبان سهام عدالت دو گروه هستند؛ افرادی که سهام خود را آزاد کردند که حدود ۱۹ میلیون نفر بوده و می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها و بانک‌ها نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند، گروه نخست هستند.

مردم تاخیر در واریز پول سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند

دژپسند درباره دلایل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت تصریح کرد: فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمانبر است اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

دارایی دوم در ۵ شهریورماه عرضه می‌شود

دژپسند درباره عرضه دارایی دوم خاطرنشان کرد: نخستین چهارشنبه شهریورماه (۵ شهریور) دارایی دوم عرضه می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: طرح گشایش اقتصادی در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود و امیدوارم از بابت این، تحول اساسی در بازار سرمایه تقویت ایجاد شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سهام عدالت واریز پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229466 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟