Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: تازه ترین نظرسنجی یک ارگان رسانه ای حزب حاکم چین نشان می دهد که ۹۰ درصد مردم این کشور از اقدامات تنش زای آمریکا منزجر و خواستار اقدامات تلافی جویانه کشورشان علیه واشنگتن هستند.
به گزارش خرداد، ایرنا روزنامه گلوبال تایمز روز سه شنبه در مطلبی خاطر نشان کرد آمریکا پس از شیوع ویروس کرونا از هیچ اقدام تنش زا در زمینه های تجاری، علمی، فنی، سیاسی و بعضا نظامی علیه چین و تحریم این کشور درخصوص مسایل داخلی هنگ کنگ و برقراری ارتباطات فزاینده سیاسی و نظامی با تایوان و به چالش کشیدن چین در دریای جنوبی دریغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرخواهی موید آن است که عموم مردم چین از هر تدبیر دولت برای مقابله با آتش افروزی های آمریکا حمایت می کنند و روز به روز بر شمار کسانی که علیه واشنگتن موضع می گیرند و از آمریکا بیزاری می جویند، بیشتر می شود.
گزارش نشریه حاکی است : نظرخواهی درارتباط با موضوعات مختلفی صورت گرفته است که شامل فشارهای اخیر آمریکا بر شرکت های چینی، تحریم ۱۱ مقام چین در هنگ کنگ و حملات علیه حزب حاکم چین و شماری از مسایل دیگر است.
این نظرسنجی از میان حدود ۴۸ هزار نفر و در فضای مجازی انجام شده است و بسیاری از افراد شرکت کننده در آن بخصوص از تحریم های اخیر آمریکا علیه مقام های چین و هنگ کنگ ابراز انزجار کرده و گفته اند: آمریکا دموکراسی و حقوق بشر را مستمسکی برای ورود به مسایل داخلی قرار داده است.
شماری از افراد مورد نظرخواهی به گلوبال تایمز گفته اند که برخی از اقداماتی که آمریکا انجام می دهد چندان کاربردی نیست و عمدتا در راستای خدمت به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری است.
بر این اساس ۷۹ درصد از آنها تصریح کرده اند که آمریکا گستاخانه در امور داخلی چین مداخله می کند و فقط ۱/۲ درصد براین باورند که چنین تلاش هایی از سوی واشنگتن در راستای دموکراسی و حقوق بشر بوده است.
لی هایدونگ استاد دانشگاه روابط خارجی چین می گوید: تقریبا بیشتر مردم چین دریافته اند که آمریکا اقداماتی خصمانه علیه کشورشان انجام داده است و کسی نیست که این مسایل بر او پوشیده باشد و این شرایط را درک نکند.
وی افزود: همه می دانند که اظهارات آمریکا در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی حرف بیهوده و پوچی بیش نیست و از یاد نبرده اند که آمریکا چه چالش هایی برای عراق، سوریه، لیبی و افغانستان با چنین ادعاهایی بوجود آورده است. برچسب ها: نظرسنجی ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: نظرسنجی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد