Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا امروز ۲۱ مردادماه برگزار شد.

بر اساس بیانیه مشترک وزرای علوم و بهداشت بنا شد تا آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و یکم شهریور برگزار شود.

پیرو اعلام نیاز جهت تامین فضای لازم برای برگزاری آزمون سراسری و تغییر تاریخ برگزاری آزمون، از آنجا که این تغییر مورد تایید ستاد ملی کرونا قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران، مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی در هر استان برای جبران کمبود فضاها به منظور برگزاری آزمون سراسری تامین شود تا آزمون در تاریخ‌های تعیین شده قبلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، شامگاه ۲۰ مردادماه ۹۹، وزیر بهداشت در جلسه ای اعلام کرد که با توجه به اینکه امکان رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنکور سراسری محقق نشده است، برگزاری کنکور به تعویق می افتد.

کد خبر 4996294

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا کنکور 99 ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی کنکور 99 وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمد مهدی طهرانچی آموزش مجازی آزمون دستیاری آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به صورت همزمان، جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند.

تغییر روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشکلاتی را برای برخی از داوطلبان به وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور