Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های زیادی به جذب وینگر جوان باشگاه برنلی علاقمند هستند.

دوایت مک نیل، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه برنلی مورد توجه چندین باشگاه در سراسر اروپا قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، باشگاه های لسترسیتی، وولورهمپتون، میلان و یوونتوس به جذب دوایت مک نیل، وینگر جوان باشگاه برنلی علاقه نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک نیل علی رغم این که بازیکن کم سن و سالی محسوب می شود، در تمامی بازی های فصل جاری برنلی در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است و موفق شده تا 2 گل به ثمر برساند و 6 پاس گل نیز بدهد. همین موضوع باعث علاقه سایر باشگاه ها به جذب مک نیل شده است. او تا سال 2023 با باشگاه برنلی قرارداد دارد.

همچنین بخوانید:

بهترین بازیکنان تیم‌های لیگ برتر در فصل 20-2019 به انتخاب هواداران

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد در بازی روز گذشته فولاد مقابل تراکتور در اهواز از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد و این تصور به وجود آمد که برای دومین بار در این فصل محروم شده است.

علی‌نژاد یک بار با دریافت 4 اخطار در ترکیب فولاد دیدار هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داده بود و حالا باید سه اخطار بگیرد تا دوباره محروم شود. او در مسابقه با ملوان و تراکتور کارت زرد گرفته و با وجود برخی شایعات مقابل استقلال محروم نیست.

در این خصوص باشگاه فولاد از سازمان لیگ هم استعلام گرفته و مشخص شده که علی‌نژاد مشکلی برای همراهی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ندارد.

به این ترتیب جفرسون باهیا مدافع برزیلی که در بازی روز گذشته تیمش با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، تنها محروم فولادی‌ها در مصاف حساس با استقلال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون