Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار در خصوص پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه، ریزش شاخص بورس، بازگشت ارز‌های صادراتی و تاثیر آن بر قیمت ارز، نرخ دلار و طلا و سکه در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:02 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۸۱۵ خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار در خصوص پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه، ریزش شاخص بورس، بازگشت ارز‌های صادراتی و تاثیر آن بر قیمت ارز، نرخ دلار و طلا و سکه در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      ریزش ۵۴ هزارواحدی شاخص بورس   شاخص کل بورس تهران در ساعات ابتدایی معاملات امروز ۲۱ مرداد ۹۹، با اُفت ۵۴ هزار واحدی روبرو شد.   افزایش قیمت نفت در سایه همکاری اعضای اوپک پلاس شکل گرفته است   کارشناس حوزه انرژی بخش عمده افزایش قیمت نفت را ناشی از همکاری کشور‌های عضو اوپک پلاس مخصوصا عراق در کاهش تولید عنوان کرد.   تغییر سهمیه بندی سوخت در راستای عدالت اجتماعی   کارشناس حوزه انرژی گفت: تغییر در اجرای سهمیه بندی بنزین منجر به اصلاح نظام توزیع یارانه در کشور می‌شود و آغاز این تغییر با بنزین گام مثبتی برای اجرای عدالت اجتماعی است.   نرخ طلا و سکه در ۲۱ مرداد ۹۹   نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: امروز سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.     نرخ خرید و فروش ارز در ۲۱ مرداد ۹۹   نرخ خرید و فروش دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹ در صرافی ملی نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.   وزیر اقتصاد: دارا دوم ۵ شهریور عرضه می‌شود   وزیر اقتصاد از حل مشکلات پیش روی تاسیس صندوق دارا دوم خبر داد و گفت: چهارشنبه (پنجم شهریورماه) و در هفته دولت صندوق دارادوم اقدام می‌شود.   کشیدن ترمز قیمت دلار با بازگشت ارز‌های صادراتی   برخی از کارشناسان معتقدند عدم بازگشت حجم بالایی از ارز صادراتی به چرخه اقتصاد عامل نوسانات بازار ارز بوده که مدتی است با پیگیری قوه قضاییه این ارزها در حال بازگشت به اقتصاد کشور است.

 

بیشتر بخوانید: قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پیروزی     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازار مسکن بازگشت ارز های صادراتی خبرگزاری میزان ۲۱ مرداد ۹۹ شاخص بورس دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس