Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه ۹ پایتخت افزود: امیدواریم با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و با توجه به ظرفیت ها و کادر درمان مجربی که در اختیار داریم از این دوران به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه ما کمترین محدودیت ها را در مقایسه با دیگر کشورها در حوزه کرونا داشتیم، ادامه داد: امروز ما با ضوابط حداقلی در حال عبور از این هستیم در حالی که برخی کشورها شرایط سختی دارند بنابراین نیاز است که این روابط حداقلی را به درستی رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید از مدیریت شهری تهران برای قدم‌های بلندی که در این دوران و شرایط دشوار اقتصادی و اجتماعی برداشته و در جهت ارتقا خدمت به همشهریانمان پیشرفته، قدردانی کنم.

وی شرایط اقتصادی امروز جهان را ویژه عنوان کرد و گفت: کشورهایی با رشد اقتصادی بالا امروز با رکود منفی شش تا هفت درصد مواجه هستند و حتی برخی کشورهای اروپایی ۱۰ درصد کاهش رشد اقتصادی را پیش بینی کرده اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در این شرایط سخت جمهوری اسلامی ایران با تحریم های سخت استکباری رژیم آمریکا روبه رو است و بی تردید در چنین شرایط سختی کشور را اداره و راه را برای خدمت به مردم هموار کردن، دشوار است.

وی افزود: مردم این شرایط را رصد و احساس می کنند و رویاروی تنگناها در کنار مدیران و مسئولان ایستاده اند تا کشور در قله های افتخار قرار بگیرد. 

به گفته ابوترابی فرد، کمتر کشوری سراغ دارید که در این اندازه در مسیر برون رفت از مشکلات در این دوران سخت میان مردم و مسئولان همکاری و تعامل وجود داشته باشد.

تهران یکی از زیباترین پایتخت های دنیا است

وی همچنین گفت که امروز تهران در میان پایتخت‌های دنیا به شهری زیبا با بالاترین زیرساخت ها و ظرفیت ها تبدیل شده و جزو چند پایتخت در دنیا هستیم که از مترو با این حجم بالا برخوردار است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بنیه علمی کشور، ظرفیت‌های مدیریتی و همراهی مردم با دولت و مدیران اشاره کرد و افزود: امیدوارم از این سختی‌ها درس های خوبی بیاموزیم.

وی افزود: ما در مسیر قطع هزینه ها از محل درآمدهای نفت که قطعا با سختی همراه است حرکت می کنیم اما این سختی یک جهش محسوب می شود. 

به گفته ابوترابی فرد، امروز بی تردید در تعقیب ریل هزینه و مدیریت کشور قرار داریم چراکه امروز تقریبا ریالی از درآمدهای حاصل از فروش نفت به بستر هزینه های اجرایی کشور تزریق نمی شود.

وی افزود: این تغییر ریل سختی را برای ملت همراه دارد اما آغاز تحول در اقتصاد ایران است.

امام جمعه موقت تهران اظهار امیدواری کرد: این دوران با وحدت و انسجام ملی سپری خواهد شد.

وی همچنین گفت که جریان های سیاسی باید در کنار هم و با هم حرکت کنند چراکه هر حرکتی برای تضعیف یکدیگر انجام شود به کاهش سرمایه اجتماعی نظام می انجامد.

ابوترابی فردخاطرنشان کرد: باید در جهت افزایش سرمایه اجتماعی حرکت کنیم.

۷۵۰ هزار تن قیر برای آسفالت معابر تهران مصرف شد              

  محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران نیز در این آیین اظهار کرد: امسال ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی مصوب شده است، بهسازی۵۰۰ کیلومتر از پیاده روها و تهیه یک میلیون تن آسفالت از جمله برنامه‌های شورای شهر تهران در زمینه عمرانی است.

علیخانی با بیان اینکه سال گذشته ۷۵۰ هزار تن قیر برای آسفالت معابر شهر تهران مصرف شد، افزود: همچنین برای آسفالت خیابان‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی شده است. برای امسال ۲۹۰ میلیارد تومان برای مسیل و هدایت آب‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، افتتاح معبر اتصالی خیابان استاد معین به خیابان شهید بختیاری (سی متری جی)، دو طرفه شدن زیرگذر تقاطع استاد معین-آزادی، درمانگاه شهرداری منطقه۹ و مراسم کلنگ زنی بوستان جی با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد شهری و لشگری ساعتی پیش برگزار شد.

برچسب‌ها سید محمدحسن ابوترابی فرد شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران امام جمعه موقت تهران ابوترابی فرد شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 درست‌ترین تصمیم علی دایی!

آنچه در فوتبال ایران فراوان پیدا می‌شود «شایعه» است؛ دور و نزدیک به واقعیت. گاهی شایعات مبنای منطقی‌تری دارند و به حقیقت تبدیل می‌شوند، اما گاهی روشن است که موضوع را نباید چندان جدی گرفت. به تازگی شایعه‌ای منتشر شد که از دسته دوم بود؛ اینکه قرار است علی دایی در پایان فصل جای اوسمار ویرا را بگیرد و سرمربی پرسپولیس شود. خوشبختانه دایی این داستان را تکذیب کرد. حالا چرا می‌گوییم «خوشبختانه»؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است. مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟

منبع: دنیای اقتصاد

tags # علی دایی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت