Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار حساس، پربرخورد و مهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه شنبه شب و بدون حضور تماشاگر در استادیوم تختی انزلی برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال شهرداری آستارا در دقایق ۱۳ و ۴۵ نیمه اول بازی توسط امین حقده و گل سوم نیز در دقیقه ۵۹ نیمه دوم بازی توسط پژمان ثباتی به ثمر رسید.

تک گل تیم شهرداری همدان در نیمه دوم بازی و از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۷ بازی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دقیقه ۸۹ بازی در پی دریافت کارت قرمز و اخراج آیدین مسعودی دروازبان خود ۱۰ نفره شد و در بازی هفته آینده این تیم با کاسپین قزوین تیم شهرداری آستارا بدون دروازبان اصلی خود در این مسابقه به میدان خواهد رفت.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار پربرخورد به نحوه قضاوت داور بازی و گرفتن پنالتی در دقیقه ۸۹ بازی و اخراج دروازبان خود اعتراض کردند.

شهرداری آستارا که نماینده فوتبال استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور است، به دلیل نبود نورافکن در ورزشگاه وحدت آستارا این مسابقه را در ورزشگاه تختی انزلی و بدون حضور تماشاگر و با همکاری هیئت فوتبال شهرستان انزلی برگزار کرد.

این تیم با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم از ۲۵ بازی ۴۹ امتیازی شده و با اختلاف تفاضل گل کمتر با تیم خیبر خرم آباد در رده دوم لیگ قرار دارد و از تیم‌های مدعی قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می‌کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور دارد.

کد خبر 4996504

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری آستارا شهرستان انزلی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا گرگان ماه محرم شهرکرد محرم 99 کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا شهرداری آستارا لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت

دو تیم لیورپول و اورتون از سری رقابت‌های معوقه هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دربی مرسی‌ساید آخرین دربی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول است. آرسنال با شکست ۵ بر صفر چلسی اکنون به تنهایی در صدر جدول ایستاده است. 

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس