Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مسلخی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت فیلمنامه‌ای با نام «یقه سفیدها» هستم و از آنجا که شرایط تولید این فیلم تقریباً آماده است، بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت، مراحل تولید را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برخی جزئیات این فیلم بیان کرد: نویسندگی فیلمنامه برعهده فرزاد گودرزی است و بازنویسی آن را مهدی علی میرزایی انجام داده است. تهیه‌کنندگی و کارگردانی را خودم پیش می‌برم. سرمایه گذاران هم رضا درودی و فرهاد گودرزی هستند.

این کارگردان درباره موضوع «یقه سفیدها» اظهار کرد: همانطور که از نام این فیلم پیداست، به یکسری نقد‌های اجتماعی در فضای طنز می‌پردازد.

مسلخی در پایان در خصوص اکران سینما‌یی یا آنلاین «پدران» عنوان کرد: تمایلی به اکران آنلاین نداریم؛ چون با توجه به شرایط قاچاق فیلم‌ نوعی خودزنی است. به شخصه امیدوارم تا پایان سال مشکلات برطرف شود تا دوباره بتوانیم در کنار هم در سالن سینما «پدران» را ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران یقه سفیدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی از صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب کاغذی و قدیمی در استان خبر داد.

محمد رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آبان ماه ۱۴۰۱ صدور شناسه های یکتا در درگاه ملی مجوزها آغاز شد و از آن زمان تا کنون برای همه کسب و کارها شناسه یکتا صادر می شود تا مجوزهای کاغذی و قدیمی حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، همه فعالیت‌های اقتصادی که به هر نحو کسب درآمد دارند، باید شناسه یکتا داشته باشند، تاکید کرد: بسیاری از خدمات دولت، الکترونیکی شده و به همین دلیل مجوزهای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی نیز باید الکترونیکی شود تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: با حذف مجوزهای قدیمی و کاغذی، مشخصات همه فعالان اقتصادی برای دولت شفاف می شود و از مزایای آن ها برای اخذ تسهیلات و... همانند قبل اما به صورت الکترونیکی بهره مند خواهند بود.

رحمانی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در حال حاضر رتبه ۱۵ کشور را در حذف پروانه های کسب قدیمی و کاغذی دارد، گفت: حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در این استان فعال است که حدود ۱۵ درصد از آن ها برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون باید برای دریافت خدمات مختلف شناسه یکتا داشته باشند، ادامه داد: اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند تا اقدام کنند. پس از این تاریخ نیز مجوزهای کاغذی بی اعتبار خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: در راستای تسهیل این فرآیند برای کسبه، روز گذشته میز خدمت تبدیل رایگان مجوزها و پروانه کسب های قدیمی به مجوزهای الکترونیک به این محل واقع در میدان کارگر بجنورد دایر شد.

وی تصریح کرد: صاحبان مشاغل همچنین می توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر امکان مراجعه به اتاق اصناف شهرستان ها، از طریق موبایل یا رایانه به درگاه ملی مجوزها به آدرس www.mojavez.ir مراجعه کنند و به صورت رایگان برای مجوزهای قدیمی خود شناسه یکتا دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست