Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن انتقاد از اشتباهات داوری در دو دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید علی پزشک در تماس تلفنی با برنامه فوتبال درباره شکست سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی گفت: بازی ما با نساجی از لحاظ داوری مشکلی نداشت، در این بازی آمار بازی را مرور می‌کنیم و می‌بینیم توپ‌های ما گل نشد، تیم عملکرد مثبتی دارد ولی در فاصله 10 روز با استقلال دو بار بازی می‌کنیم و  چطور می‌شد دو پنالتی اشتباه علیه ما گرفته می‌شود؟ با این اتفاقات تیم از هم می‌پاشد این قابل توجیه نیست، ما باید کجا صحبت کنیم؟ زحمت یک سال تیم از بین می‌رود و هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قبل از بازی با استقلال داور را تغییر می‌دهند که این کار باید توجیه داشته باشد، مثلا داور باید آمادگی بدنی نداشته باشد، اما چطور این داور بازی دیگر را سوت می‌زند؟ با این اتفاقات تیم از هم می‌پاشد و ما باید بعد از آن مشکل فنی داشته باشیم. اگر ورزشگاه‌ها به VAR مجهز شوند حداقل کم کاری‌ها دیده می‌شود.

وی درباه هند کی‌روش در بازی رفت استقلال و سپاهان عنوان کرد: ما نمی‌گوییم داوری به نفع ما باشد و باید همه اشتباهات مد نظر قرار بگیرد. در 10 روز دو تیم باهم بازی کردند و در هر دو بازی اشتباه علیه ما بوده است. در بازی استقلال و شهر خوردو هم کارشناسان گفتند پنالتی روی قائدی به اشتباه گرفته شده است. ما عملکرد فنی خوبی داریم ولی با اشتباه داوری تیم از هم می‌پاشد.

سخنگوی سپاهان تصریح کرد: بهترین نتایج را در نیم فصل اول داشتیم ولی در نیم فصل دوم انتظارات برآورده نشده است. قوت سپاهان را در ثبات می‌بینیم، تیمی نیستیم که مربی ما الان باشد و هفته بعد در تیم دیگری حضور داشته باشد، ما از مربی حمایت می‌کنیم. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که برای تیم زحمت کشید و دیدیم که چقدر توان می‌گذارد و حتی سلامتی او تحت تأثیر قرار گرفت. امیدواریم او هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. 

پزشک یادآور شد: ما مزد زحمات‌مان را در زمین نمی‌گیریم و نتیجه طور دیگری مشخص می‌شد ولی باید بگویم عملکرد فنی هم خیلی قابل قبول نبود.  

وی درباره اینکه تکلیف سرمربی سپاهان چه می‌شود اشاره کرد: به تکسیرا اختیارات کامل دادیم که دو بازی سرنوشت ساز روی نیمکت باشد و در این رابطه با بازیکنان صحبت شد. 

وی درباره اینکه پیش از بازی مقابل استقلال در جام حذفی عده ای از هواداران سپاهان به قلعه‌نویی اعتراض کرده‌‌اند، گفت: انتظارات از سپاهان بالاست و هواداران از تیم انتظار دارد. البته برای این بازی تیم به حمایت نیاز داشت ولی اشتباه داوری به این مسائل دامن می‌گذارد.

سخنگوی سپاهان راجع به جدایی علی قربانی در فاصله دو هفته تا پایان لیگ، گفت: او پیشنهاد داشت و ماهم برایش رضایت نامه صادر کردیم.

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... گزارش AFC از برتری استقلال مقابل سپاهان، استعفای قلعه‌نویی و ناکامی بالانشینان لیگ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش AFC از برتری استقلال مقابل سپاهان، استعفای قلعه‌نویی و ناکامی بالانشینان لیگ واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۲ گزارش تمرین استقلال|بازگشت دیاباته و تشکر مجیدی از بازیکنان ۳ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۴ سلطانی‌فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود ۵ حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان/ مدال بیرانوند به فرزندش داده شد ۶ مسی در شهر میلان خانه‌‌ خرید/ دور جدید گمانه‌زنی‌ها برای انتقال لئو به اینتر ۷ لیگ برتر روسیه| ثبت نخستین پیروزی زنیت در حضور آزمون ۸ شجاعیان ۲ سال دیگر با استقلال تمدید کرد مهمترین اخبار ورزشی قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور فریبا: دوست داشتم دربی در فینال برگزار می‌شد/ انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است کلهر: پرسپولیس، استقلال را می‌برد و از قهرمانی‌اش دفاع می‌کند/ دربی در فینال جذاب‌تر می‌شد رمضانی: حق استقلال به اندازه کافی خورده شده است/ الان بهترین تیم ایران هستیم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان عملکرد فنی نیم فصل قلعه نویی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟