Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@11:20:36 GMT

عکس ؛ جشن خاص آبی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۹۸۲

عکس ؛ جشن خاص آبی ها

تیم فوتبال گل گهر که بعد از تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با افت در نتیجه گیری مواجه شده بود توانست با چند برد خوب تا حد قابل توجهی از سقوط رهایی پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط برای گل گهر نسبت به ماه گذشته زمین تا آسمان فرق کرده است. تیمی که سه باخت پیاپی برابر سپاهان، شهرخودرو و پیکان نصیبش شده بود در چهار بازی بعدی سه برد و یک مساوی به دست آورد و توانست در مهمترین پیچ مسابقات لیگ ، از دیگر تیم های در خطر فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گهر دیشب در یکی از مهمترین بازی های این فصلش در مسجد سلیمان توانست تیم باانگیزه نفت را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد. لذت این برد از آنجایی برای سیرجانی ها بیشتر شد که توانستند بازی را که در نیمه اول دو بر یک به حریف که تیمی محکم و منسجم است و دومین خط دفاع لیگ برتر را دارد باخته بودند، برگردانند.

نقش اول این پیروزی دلچسب بهنام برزای مهاجم جنوبی تیم بود. او که در این فصل بیشتر در خط هافبک برای گل گهر بازی می کند شب گذشته یک پاس گل به رضامحمودآبادی داد و دو گل هم در نیمه دوم زد و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کرد.

گل گهر با این برد ۲۹ امتیازی شد و در حساس ترین مقطع فصل به رتبه یازدهم رسید. با وجود اختلاف کم امتیازات در قعر جدول ، اما حضور در میانه های جدول برای تیمی که اولین سال حضورش را در لیگ برتر سپری می کند و همچنین در طول فصل بیشتر زمان را در رتبه های پانزدهم و شانزدهم گذرانده ، می تواند یک اتفاق فوق العاده از نظر روحی و کسب اعتماد به نفس هم باشد.

آن ها شب گذشته و بعد از این برد ارزشمند در ورزشگاه خالی بهنام محمدی شهرمسجدسلیمان جشن مختصری برگزار کردند که شاید به نوعی پیشواز جشن ماندن در لیگ برتر است. گل گهر هفته بعد در سیرجان میزبان پرسپولیس است که بعد از قهرمانی انگیزه زیادی ندارد و در دوبازی اش نیز یک مساوی و یک شکست را تجربه کرده است. آخرین بازی آنها مقابل ذوب آهن است که خودش نیز شرایطی مشابه گل گهر در جدول دارد. گل گهر در صورتی بتواند سه امتیاز از این دو بازی بگیرد ماندنش در لیگ برتر را یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد و آن وقت این تیم می تواند جاه طلبی هایی را که در فوتبال ایران دارد دنبال کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهنام برزای بهنام برزای تیم فوتبال گل گهر شیوع ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)

در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن بود که این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر 0 شاگردان آلونسو به پایان رسید.

دانلود (53.4MB)

دیگر خبرها

  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ - گل گهرسیرجان ۱
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0