Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم باعث افزایش اعتماد شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل استقلال می‌شود. - اخبار ورزشی -

محمد نصرتی درباره رویارویی پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی سخت و جذابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس می‌خواهد فصل را قدرتمندانه تمام کند و پیروزی در این مسابقه برای هواداران خیلی مهم است. استقلال هم در چند سال اخیر نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود و تمام تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته است.

وی درخصوص رویارویی شاگردان ساکت الهامی با نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تراکتور امسال قرعه‌های مناسبی داشت و با تیم‌های نسبتاً آسان‌ و بی‌نام و نشان‌تر بازی کرد. نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. باید ببینیم کدام تیم شایسته قهرمانی خواهد بود.

کلهر: پرسپولیس، استقلال را می‌برد و از قهرمانی‌اش دفاع می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر گفت: نمی‌گویم داوری به سود تیم خاصی بوده، اما داوری در هفته‌های اخیر ضعیف شده و این موضوع برای همه تیم‌ها صدق می‌کند. از کمیته داوران می‌خواهم داورانی را برای قضاوت دیدارها انتخاب کنند که اعتماد به نفس خوبی دارند. داوران ما در برهه‌ای از زمان فوق‌العاده بودند، اما چند هفته‌ای است که خیلی ضعیف عمل می‌کنند. نمی‌گویم خود داور نتیجه را تعیین می‌کند، اما تأثیر نبود تماشاگر و انگیزه در داوری به چشم می‌خورد.

نصرتی در مورد پیش‌بینی خود از تیم‌های صعودکننده به فینال جام حذفی عنوان کرد: دوست دارم پرسپولیس و تراکتور به فینال برسند و دیداری کاملاً قرمز ببینیم. من در هر دو تیم بازی کردم، اما در جام حذفی نتایج مشخص نیست. بازی استقلال و سپاهان را دیدم. سپاهان که از روزهای اوج خود فاصله دارد، خیلی ضعیف ظاهر شد و فرصت گلزنی 60 درصدی هم نساخت. من داور نیستم که درباره داوری حرف بزنم، اما اگر داور پنالتی استقلال را اعلام نمی‌کرد، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

وی درخصوص احتمال بی‌کیفیت بودن دربی، با توجه به غیبت تماشاگران و حذف تیم بازنده از جام حذفی خاطرنشان کرد: احتمال اینکه دو تیم با احتیاط بازی کنند، وجود دارد، اما فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت چون به تازگی با اختلاف قهرمان لیگ شده است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال ایران استقلال دربی پایتخت پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال ایران استقلال دربی پایتخت پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۲ گزارش تمرین استقلال|بازگشت دیاباته و تشکر مجیدی از بازیکنان ۳ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۴ حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان/ مدال بیرانوند به فرزندش داده شد ۵ لیگ برتر روسیه| ثبت نخستین پیروزی زنیت در حضور آزمون ۶ شجاعیان ۲ سال دیگر با استقلال تمدید کرد ۷ سلطانی‌فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود ۸ مسی در شهر میلان خانه‌‌ خرید/ دور جدید گمانه‌زنی‌ها برای انتقال لئو به اینتر مهمترین اخبار ورزشی قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور فریبا: دوست داشتم دربی در فینال برگزار می‌شد/ انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است کلهر: پرسپولیس، استقلال را می‌برد و از قهرمانی‌اش دفاع می‌کند/ دربی در فینال جذاب‌تر می‌شد رمضانی: حق استقلال به اندازه کافی خورده شده است/ الان بهترین تیم ایران هستیم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال ایران استقلال دربی پایتخت پرسپولیس تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال ایران استقلال دربی پایتخت پرسپولیس لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود