Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@03:07:37 GMT

فران تورس: گواردیولا بهترین سرمربی جهان است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۲۵۴

وینگر اسپانیایی سیتیزن ها به تمجید از سرمربی این تیم می پردازد.

فران تورس، وینگر 20 ساله و اسپانیایی باشگاه والنسیا، هفته گذشته به صورت رسمی به منچسترسیتی پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، پس از ورود فران تورس به منچسترسیتی، داوید سیلوا پس از 10 سال از این باشگاه جدا شد و طبق اعلام رسانه ها، او به لاتزیو خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تورس به تمجید از داوید سیلوا می پردازد و می گوید:

وقتی که من کار خود را در والنسیا آغاز کردم، داوید سیلوا از بهترین دوران خود در این باشگاه لذت می برد. او همیشه الهام بخش من بوده است و در حالی منچسترسیتی را ترک کرد که عملکرد بسیار خوبی داشت و من همیشه او را تحسین کرده ام. هدف من به عنوان یک بازیکن این است که پیشرفت کنم و شانس بسیار زیادی برای پیشرفت دارم. این را هم باید بگویم که پپ گواردیولا یکی از دلایل مهم پیوستن من به منچسترسیتی بود. منچسترسیتی همیشه می خواهد تا در بازی ها توپ را در اختیار داشته باشد و من هم چنین چیزی را دوست دارم. دوست دارم تا دائما توپ را در اختیار داشته باشم و گل های زیادی را به ثمر برسانم. چنین سبک فوتبالی برای بازیکنی مثل من مزیت بزرگی محسوب می شود.

 پپ گواردیولا بهترین سرمربی جهان است

پپ گواردیولا یکی از بهترین سرمربیان جهان است و از نظر من او بهترین سرمربی جهان است. در حال حاضر او می تواند بهترین بازی را از من بگیرد. این درست است که فوتبال در انگلستان کمی فیزیکی تر از اسپانیا است اما من آماده هستم و مشتاقانه منتظر هستم تا هر چه سریع تر برای این تیم به میدان بروم.

همچنین بخوانید:

فران تورس از والنسیا به منچسترسیتی پیوست / رسمی

فران تورس: دنی پارخو کاپیتان خوبی برای والنسیا نبود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین سرمربی فران تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

به گزارش ورزش سه، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا حاضر شد و در ابتدا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در ادامه تاکید کرد: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!