Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق تیم‌ملی تکواندو گفت: یک سال هم لیگ‌مان برگزار نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد در حال حاضر باید تنها تمرکزمان آماده سازی بازیکنان برای المپیک باشد.

محمد باقری معتمد، عضو سابق تیم‌ملی تکواندو، درباره راه‌اندازی اپلیکشین تخصصی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: امیدوارم با این اپلیکیشن اخبار خوب تکواندو را اهالی تکواندو بتوانند دنبال کنند مخصوصا اخبار المپیک را که یک سال بیشتر به برگزاری آن نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیدوارم بچه‌هایی که توانستند سهمیه المپیک را بگیرند ان‌شاءالله بتواند مدال خوشرنگی را هم کسب کند و این اهالی با این آپ بتوانند خوشحالی‌شان را ابراز کنند.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در مورد شانس کسب مدال تکواندو در المپیک 2020 گفت: ان‌شاءالله با تدابیری که فدراسیون تکواندو و مربیان دیدند امیدوارم بتواند این دو ملی‌پوش را به اوج آمادگی برسانند که آنها هم بتوانند در روز مسابقه در پیک خودشان باشند و بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند. من هم به این دو بازیکن امیدوارم چون با شناختی که از آنها داشتم می‌دانم اول از همه بچه‌های باغیرتی هستند، تجربه لازم را دارند چراکه بارها در میادین مختلف بین‌المللی به میدان رفتند و افتخار آفرینی کردند. البته که المپیک هم میدان خیلی بزرگی است و نیاز به تجربیات زیادی هم دارد اما وقتی بازیکنی بتواند جواز حضور در این میدان را کسب کند قطعا شایستکی کسب سکو را هم دارد.

او اضافه کرد: عیار تیم ملی را باید در نتایجی که در رقابت‌های مهمی چون مسابقات جهانی، المپیک و ... سنجید. خوشبختانه تکواندو همیشه در این میادین عملکرد قابل قبولی داشته هر چند پیش از این به دلیل کارشکنی‌هایی که شد برای رقابت‌های جهانی منچستر ویزای برخی بازیکنان صادر نشد و متاسفانه نتوانستیم در آن جایگاه اصلی‌مان قرار بگیریم. با این حال امیدوارم در رقابت‌های المپیک توکیو این ناکامی را با کسب مدال‌های خوشرنگ جبران کنیم.

باقری معتمد در خصوص فعالیتش در تکواندو توضیح داد: قبل از کرونا من یک سال و نیم مربی و سرمربی تیم‌ملی هندوستان بودم و نتایج خوبی را کسب کردیم. کلا فیلد کاری‌ام خارج از ایران بود قبل از هندوستان هم سمینارهای مختلف در کشورهای مختلف رفته بودم. به بلژیک، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا توانستم برگزار کنیم. ولی در ایران هنوز به خاطر کرونا درست است که ماندگار شدم ولی هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم که بخواهم فعالیتی داشته باشم.

او در پایان در خصوص احتمال برگزاری رقابت‌های لیگ بیان کرد: کسانی که موافق این هستند که در این شرایط لیگ را داشته باشیم اول باید موافق این باشند که اردوهای تیم‌ملی برگزار شود. فکر می‌کنم حتی اگر ما یک سال لیگ مان برگزار نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد اول از همه مهم این است که بچه‌های المپیک ما بتوانند اردوهایشان را مستمر برگزار کنند و تمام فکر و ذکر همه اهالی تکواندو به این بچه‌ها باشد که بتوانند در مسابقات نتیجه کسب کنند، بعد لیگ هم به خاطر شرایط کرونا فکر نمی‌کنم درست باشد که برگزار شود. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد