Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار شریف‌آباد، سهم این شهرداری از شهرک‌های صنعتی حریم شهر و ارزش‌افزوده را بسیار ناچیز دانست و افزود: 31 میلیارد تومان بودجه برای سال 99 تصویب‌شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از پاکدشت، شیرزاد یعقوبی نشست خبری  با اصحاب رسانه  و مراسم تجلیل از خبرنگاران، بیان داشت: تلاش‌های خوبی در ایام کرونایی برای ضدعفونی کردن سطح شهر انجام‌شده است که همچنان تا پایان این وضعیت فراگیر، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سرانه فضای سبز شهر شریف‌آباد را به ازای هر نفر 95 مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: این سرانه در استان تهران و حتی بسیاری از شهرهای کشور نادر بوده و در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
شهردار شریف‌آباد، سهم شهرداری از شهرک‌های صنعتی حریم شهر و ارزش‌افزوده را بسیار ناچیز دانست و به بودجه 31 میلیارد تومانی مصوب برای سال  99 اشاره کرد و گفت: 12 اسفند 1398 درحالی‌که شورای شهر نیز منحل شده بود، با بیش از 5 میلیارد تومان بدهی شهرداری را تحویل گرفتم.
وی اضافه کرد: ظاهراً هر جا می‌روم باید در شرایط سخت کار کنم. وقتی شهردار پیشوا بودم از ارزش‌افزوده خبری نبود و حالا که شریف‌‌آباد بیشترین ارزش‌افزوده را به خزانه می‌پردازد، به دلیل سرانه‌ پایین‌تر جمعیتش کمترین دریافتی را دارد. درواقع، بیشترین تردد و آلاینده را داریم و به‌اندازه‌ یک روستا ارزش‌افزوده دریافت می‌کنیم.
یعقوبی گفت: البته از زمان حضورم آرامش بر شهرداری شریف‌آباد حاکم شده است و به دستگاه‌های نظارتی نیز اعلام کرده‌ام آماده‌ایم هرروز در شهرداری حضورداشته باشند چون در کمال آرامشی که بر شهرداری حاکم است، کاملاً شفاف و سالم، فقط برای پیشبرد اهداف این شهرداری گام برمی‌داریم.
شهردار سابق پیشوا به شهرداری پیشوا نیز کنایه‌ای زد و تصریح کرد: ما دوست نداریم پولمان را خرج خرید برج نوری 50 میلیون تومانی بکنیم، بلکه آنچه داریم را بازسازی و اصلاح می‌کنیم‌.
وی افزود: احیای المان شهری و بحث روشنایی و آب‌نماهای موجود در سطح شهر با کمترین هزینه انجام‌شده و در شرایط سخت اقتصادی توانستیم جلوی بسیاری از هزینه‌های مضاعف را بگیریم چراکه شهردار باید در راستای کاهش هزینه‌های شهرداری قدم بردارد و نباید تعویض‌کار باشد.
یعقوبی در خصوص سرانه فرهنگی این شهر نیز گفت: سرانه فرهنگی از قبیل فرهنگسرا و مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در شریف‌آباد وجود دارد که باید احیا شود و در کنار آن، با جذب سرمایه‌گذاران نیز به افزایش سرانه‌های فرهنگی شهر کمک خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سهم شهرداری شریف آباد از شهرک های صنعتی ارزش افزوده ناچیز است ارزش افزوده شریف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف