Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار پلدختر گفت: پروژه‌های سیل باید تا قبل از آغاز فصل بارندگی به سرانجام برسد.

حسن رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث سیل اقدامات خوبی در پلدختر انجام شده اما برای تکمیل زیرساخت‌ها کارهای بیشتری نیاز است.

وی ادامه داد: پروژه‌های سیل باید تا قبل از آغاز فصل بارندگی به سرانجام برسد وگرنه بازهم با مشکل مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان با اشاره به وجود چندین پروژه کلان در پلدختر، تصریح کرد: این پروژه‌ها توجه ویژه‌ای را می‌طلبد و می‌تواند برای اشتغالزایی کمک شایانی به مردم منطقه داشته باشد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه کشاورزی یکی از مزیت‌های این شهرستان است، افزود: در بحث آب کشاورزی؛ ترمیم ایستگاه‌های پمپاژ و تکمیل چند پروژه نیمه‌تمام این بخش ضروری بوده و در معیشت مردم تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای نگاه ویژه‌ای به ایستگاه‌های پمپاژ پلدختر داشته باشند.

رضاییان خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی پلدختر هرچقدر سرمایه‌گذاری شود تاثیر مثبت خواهد داشت و می‌توانیم در این حوزه فعالیت‌های بهتری انجام دهیم.

فرماندار پلدختر گفت: بعضی از محصولات کشاورزی پلدختر، قابلیت صادرات به خارج کشور را دارند و اگر زیرساخت‌های این کار فراهم شود، می‌توانیم استفاده بهتری ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیل پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی