Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@09:11:16 GMT

شامپانزه خانگی!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۹۴۵

شامپانزه خانگی!

«باران» تنها بچه شامپانزه ایران و متعلق به باغ وحش ارم است. در بدو تولدِ نارسش توسط دکتر ایمان معماریان دامپزشک سابق پارک ارم نجات یافت. باران وابستگی عاطفی شدیدی به دکتر معماریان دارد و او را پدر خودش قلمداد می‌کند. باران تا امروز که بیش از ۳ سال و ۲ ماه گذشته با مجوزهای قانونی همراه سرپرست خود در داخل و خارج از ارم به سر برده و تحت مراقبت ۲۴ ساعته قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال تشکیل کمپین ۳هزار نفری مخاطبان فارس و پیگیری‌های مکرر خبرنگار خبرگزاری فارس، نامه موافقت محیط زیست با خروج باران از ارم صادر شد و این شامپانزه ۳ ساله به همراه دکتر معمار یان از باغ وحش خارج شد.لازم به ذکر است که این خروج، موقتی بوده و دکتر معماریان باید پس از پایان مهلت مقرر، باران را به باغ وحش بازگرداند. این در حالی است که جمعی از فعالان محیط زیست معتقد هستند که باغ وحش ارم با تمام امکاناتی که دارد مکان مناسبی برای نگهداری این بچه شامپانزه نیست.


















































































منبع: فارس برچسب ها: شامپانزه ، خانگی ، ناطقان ، ارم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شامپانزه خانگی ناطقان ارم باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • حکیم یا بردپیت؟
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • بارش رگباری باران در فارس
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد