Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:54:09 GMT

بسیج رسانه استان خوزستان از آثار حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۹۸۴

بسیج رسانه استان خوزستان از آثار حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مسئول بسیج رسانه خوزستان در مراسم رونمایی "مستند از تهران تا غیزانیه" و کتاب" قلم خاطرات" در دفتر تسنیم گفت: بسیج رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از آثار این بخش حمایت رسانه‌ای می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سجاد بهمنی مسئول بسیج رسانه خوزستان در مراسم رونمایی از مستند "از تهران تا غیزانیه" و  کتاب" قلم خاطرات" در دفتر تسنیم اظهار داشت: بسیج رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از آثار این بخش حمایت رسانه‌ای می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس یکی از گنج‌هایی است که به استخراج دارد و تولید محتوای رسانه‌ای در این حوزه ضروری بوده و این سازمان آمادگی همکاری در این بخش را دارد.

مطالبه‌گری "حرکت به سمت توسعه" باید به یک فرهنگ تبدیل شودتکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران مطالبه اصلی خانواده شهدای استان استخبرگزاری تسنیم نگاه خوبی به مقوله مطالبه‌گری دارد / در کنار مطالبه راهکار هم ارائه شود

مسئول بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: خوزستان مهد دفاع مقدس است و لازم است در قالب‌های مختلف رسانه‌ای این ظرفیت‌های خوزستان به‌ویژه ایثارگری‌های مردم در 8 سال دفاع مقدس تصویرگری شود.

وی گفت: رسالت اصلی بسیج رسانه و اهالی رسانه مطالبه‌گری است و در زمینه مسائل مربوط به غیزانیه نیز رسانه‌های خوزستان حضور موثری داشتند و توانستند صدای مردم این منطقه را منعکس کنند.

بهمنی تاکید کرد: در حوزه مطالبه گری نیاز به کار تشکیلاتی داریم و لازم است در مسائل به شکل تیمی و تشکیلاتی ورود کنیم.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد مستند "از غیزانیه تا تهران" رونمایی شد تجلیل بسیج رسانه ایلام از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد مستند "از غیزانیه تا تهران" رونمایی شد تجلیل بسیج رسانه ایلام از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۵ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۶ خبر خوش استاندار خوزستان برای کارگران هفت‌تپه/ پرداخت حقوق کارگران ‌با همکاری قوه قضائیه ۷ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۸ اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی در گیلان؛ گام‌های جدی برای تحقق «جهش تولید» برداشته می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است استان بوشهر در شرایط هشدار کرونایی / عزاداری سنتی بوشهری‌ها‌ با شرایط ویژه برگزار می‌شود + فیلم روایت تسنیم از مشکلات شهرک ۲۲ بهمن کاشان/ گلایه شهروندان از بی‌مهری مسئولان+ فیلم اهدای تمثال حاج قاسم سلیمانی در لباس احرام به مناسبت هفته حج انجام شد مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج رسانه مطالبه گری دفاع مقدس رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد