Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: حفظ آثار گران بهای این دوران ، ادامه دادن راه شهیدان است و همه باید تلاش کنیم اهداف شهدا را در برنامه ها و اقدامات خود اجرا کنیم.

وی به نزدیک بودن ایام هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در صورت سفید بودن وضعیت کرونایی استان، رژه نیروهای مسلح در گرگان و آیین تجلیل از پیشکسوتان و مدافعان سلامت در آخرین روز هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم کارگروه های پانزده گانه برنامه های دستگاهی خود در ارتباط با دفاع مقدس را تا پایان مرداد به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارائه کنند.

در این جلسه با تاکید استاندار گلستان مقرر شد المان های شهدای گمنام که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند هرچه سریعتر تکمیل شوند.
 

برچسب‌ها دفاع مقدس شهید گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید گلستان دفاع مقدس شهید گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اجرای طرح نور و تبیین اهمیت رعایت عفاف و حجاب ، ویژگی های موسم پر فیض حج ، لزوم داشتن برنامه ای برای افزایش جمعیت ، نقش جوانان در تعالی جامعه ، هفته کار و کارگر و نقش آنان در تولید ، بیان جنایتهای اسرائیل در غزه ، تبیین عملیات تنبیهی وعده صادق و اهمیت شوراها از موضوعاتی بود که امامان جمعه امروز در خطبه های نماز جمعه استان مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است