Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@18:13:50 GMT

هشدار نخست وزیر فرانسه درباره سخت شدن کنترل ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۷۹۲

هشدار نخست وزیر فرانسه درباره سخت شدن کنترل ویروس کرونا

‍‍‍‍‍‍

نخست وزیر فرانسه نسبت به گسترش مجدد ویروس کرونا و سخت‌تر شدن کنترل آن در این کشور هشدار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه سه شنبه در اظهاراتی گفت: کنترل شیوع مجدد ویروس کرونا در فرانسه بدون تلاش جمعی سخت تر خواهد بود و نمی توان بدون هماهنگی و همکاری مردم جلوی افزایش نرخ ابتلا به این ویروس را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار داد: متاسفانه عموم مردم نسبت به خطرات ناشی از این ویروس، بی ملاحظه شده اند.

موج جدید کرونا در کمین پایتخت فرانسه و حومه

 

اظهارات نخست وزیر فرانسه در حالی است که مقام های بهداشت و درمان این کشور اعلام کرده‌اند که در 24 ساعت گذشته بیش از 1397 نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که نسبت به روز دوشنبه تقریبا دو برابر افزایش نشان می دهد. تعداد کل مبتلایان به این ویروس در فرانسه نیز به بیش از 204 هزار نفر رسیده است.

وی افزود: اگر به طور جمعی و گروهی اقدام نکنیم، خودمان را در معرض ریسک و خطر زیادی قرار می دهیم و شیوع مجدد ویروس، کنترل آن را سخت تر از گذشته خواهد کرد.

وزارت بهداشت فرانسه نیز از مرگ حداقل 15 نفر دیگر در بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است. تاکنون بیش از 30354 نفر در فرانسه بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

متوسط مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه طی 7 روز گذشته به بیش از 1691 نفر رسیده است. این رقم در پایان جولای به 1056 نفر رسیده بود.

لغو تدابیر قرنطینه‌ای در بسیاری از کشورهای اروپایی موجب شده است تا آمار ابتلا به ویروس کرونا بار دیگر اوج بگیرد.

بریتانیا اعلام کرده است برای افزودن نام کشورهای بیشتر از جمله فرانسه در فهرست قرنطینه مسافران خارجی، هیچ مانعی را بر سر راه خود نمی بیند.

امانول ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز گفت: دولت تصمیم گرفته است تا محدودیت های جدیدی را در 20 شهر بزرگ اعمال کند تا مانع از گسترش ویروس کرونا شود.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... موج جدید کرونا در کمین پایتخت فرانسه و حومه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... موج جدید کرونا در کمین پایتخت فرانسه و حومه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ کشف ویروسی کشنده ‎تر از کرونا در قراقستان ۳ انفجار در قلب بغداد ۴ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! ۵ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۶ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان مهمترین اخبار بین الملل آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب الله امروز حزب الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد نماینده ایران در سازمان ملل: شورای امنیت با قطعنامه جدید آمریکا هم مخالفت می‌کند سفیر ترکیه در بغداد احضار شد/ لغو سفر وزیر دفاع ترکیه به عراق مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی ایران نخست وزیر فرانسه ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، در واکنش به وتوی آمریکا علیه پذیرش فلسطین در این سازمان بین‌المللی گفت: شورای امنیت سازمان ملل به گروگان سیاست واشنگتن در خاورمیانه تبدیل شده است.

براساس گزارش آر تی، نبنزیا در نشست مجمع عمومی که به بحث درباره وتوی آمریکا علیه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت در خصوص پذیرش فلسطین به‌عنوان عضو کامل در سازمان ملل اختصاص داشت، افزود: ما عمیقاً از چنین اقداماتی که طرف آمریکایی انجام داده است متاسفیم. همه اقدامات آمریکا منعکس کننده این است که نیرو‌های امنیتی بین المللی در واقع طی این ۶ ماه به گروگان سیاست آمریکا در خاورمیانه تبدیل شده است.

در پایان آوریل گذشته، آمریکا از حق وتوی خود در شورای امنیت استفاده کرد و در نتیجه مانع پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در مورد پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل شد.

شایان ذکر است که در سپتامبر سال ۲۰۱۱، فلسطین درخواستی برای پیوستن به این سازمان به عنوان عضو کامل ارائه کرد. اما در آن زمان نتوانست حمایت شورای امنیت سازمان ملل را جلب کند.

در آن زمان نیز آمریکا اعلام کرد که قصد دارد قطعنامه را در صورت تایید سایر اعضای دائمی وتو کند. سپس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفت این موضوع را برای مدتی متوقف کند و به عنوان ناظر دائمی در سازمان بین المللی باقی بماند.

فرآیند پذیرش یک کشور برای عضویت در سازمان ملل متحد با تصمیم مجمع عمومی به توصیه شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟