Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شمس اللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واگذاری انشعاب رایگان در چارچوب اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه است. 

وی، ارائه اشتراک رایگان گاز به مددجویان را یک مسئولیت اجتماعی دانست و یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام در راستای انجام تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی، از سال گذشته تا کنون سه هزار و ۳۰۰ اشتراک رایگان به مددجویان واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شمس اللهی در مجموع و از آغاز اجرای طرح واگذاری انشعاب رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی تاکنون ۱۷ هزار اشتراک رایگان به خانوارهای تحت پوشش واگذار شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی در صورتیکه تا کنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به در زمان تشکیل پرونده اشتراک پذیری، برای یک بار از این امتیاز بهره‌مند شوند.

هم اکنون ۴۵۹ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

برچسب‌ها ایلام گاز رسانی مددجوی کمیته امداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام گاز رسانی مددجوی کمیته امداد ایلام گاز رسانی مددجوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد