Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نامه فیفا به این باشگاه را تکذیب کرده است.
به گزارش آریا، علیرضا اشرف درباره اینکه آیا فیفا نامه تهدیدآمیزی درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز 24 مرداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است، اظهار داشت:
این موضوع را از بخش بین الملل باشگاه پیگیری کردم و تاکنون چنین نامه ای به دست باشگاه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:
فکر می کنم فضایی که درباره پرونده برانکو وجود دارد سبب شده این خبر منتشر شود. من و مهدی رسول پناه بارها اعلام کرده ایم حق برانکو این نبود که با وی چنین برخوردی شود‌ و باید باشگاه بهتر با این مربی برخورد می کرد.
سرپرست روابط عمومی  باشگاه پرسپولیس ادامه داد:
واقعا پیش از این فرصت بیشتری برای مذاکره و مصالحه با برانکو وجود داشت. بهتر بود بحث پرونده برانکو به اینجا کشیده نمی شد تا هواداران، بازیکنان و کادرفنی ما نگران بسته شدن پنجره باشند. البته اکنون هم چنین مشکلی وجود ندارد و خطر بسته شدن پنجره باشگاه را تهدید نمی کند‌.
اشرف در ادامه گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی خاطرنشان کرد:
در فضای فعلی خیلی ها هم اسیر بازی های رسانه ای می شوند که برخی دوستان برای خودشان طراحی می کنند. هواداران ما هم به دلیل نگرانی خیلی از این اخبار را باور می کنند که البته آنها هم گناهی ندارند. بازهم تاکید می کنم نامه ای از فیفا برای ما نیامده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علیرضا اشرف پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی