Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:45:55 GMT

مارتین اسکورسیزی هم تلویزیونی شد/ عقد قرارداد با اپل

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۰۷۸

مارتین اسکورسیزی هم تلویزیونی شد/ عقد قرارداد با اپل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی با همراهی «سیکلیا پروداکشنز» کمپانی تولیدش قراردادی برای تولید فیلم و سریال با اپل امضا کرد.

این کارگردان مطرح در حال حاضر برای تولید فیلم «قاتلان ماه کامل» با این سرویس استریم همکاری دارد. این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در مرحله پیش‌تولید است و انتظار می‌رود سال ۲۰۲۱ اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر همکاری اسکورسیزی با اپل یک هفته پس از آن منتشر شده که اعلام شد دی کاپریو و «اپین وی» کمپانی تولیدش با اپل قرارداد تولید محصولات تلویزیونی امضا کرده‌اند.

اسکورسیزی از شاخص‌ترین کارگردان‌های سینماست و نام برخی از فیلم‌های مطرح تاریخ سینما با نام او گره خورده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌هایی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «آخرین وسوسه مسیح»، «رفقای خوب»، «دار و دسته‌های نیویورک»، «مرحوم» و «ایرلندی» اشاره کرد. او ۹ بار نامزدی اسکار را در بخش بهترین کارگردانی کسب و سال ۲۰۰۷ این جایزه را برای «مرحوم» دریافت کرده است.

پیش از اسکورسیزی چهره‌های مطرح دیگری با اپل قرارداد همکاری امضا کرده‌اند که اپرا وینفری، آلفونسو کوارون، جولیا لوییس دریفوس و ادریس البا از جمله آن‌ها هستند.

کد خبر 4996638

منبع: مهر

کلیدواژه: مارتین اسکورسیزی اپل برنامه تلویزیونی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران خسرو سینایی شبکه پنج سیما کنسرت آنلاین فیلم سینمایی رادیو نمایش آلبوم موسیقی سازمان سینمایی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود