Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت گفت : در راستای سیاست‌های وزارت نفت و خودکفائی کشور در سال جهش تولید، گام‌های موثری در تولید، فروش و تامین تعهدات برداشته ایم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع تجهیزات نفت، حسن وفائی در جلسه هیأت مدیره این شرکت با اشاره به سال جهش تولید و نقش تحریم‌های ظالمانه، گفت: در سال جاری که مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند با تشکیل کمیته تخصصی "جهش تولید" به بررسی فرصت‌ها و راهکارهای اجرای واقعی جهت توسعه فنآوری و ساخت داخل در کشور پرداخته و برنامه‌هایی برای تحقق این مهم در شرکت تعریف نموده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساخت محصولات جدید و استراتژیک مورد نیاز نفت با مشارکت شرکت‌های صاحب برند اروپائی،  صادرات، حمایت ‌از ساخت داخلی و توسعه فن‌آوری با اخذ گواهینامه تائید کیفیت محصولات تولید داخل را از مهمترین این اقدامات ذکر کرد.

وفائی تاکید کرد: برای نخستین بار در کشور و بدون هیچگونه کمک از شرکتهای خارجی نسبت به طراحی، مهندسی و ساخت نمونه شیرهای کنترلی مورد نیاز کارفرمایان حوزه نفت اقدام نمودیم که با اجرای این پروژه از واردات شیر کنترل‌های مذکور بی نیاز گردیده و از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌نماید.

وی تصریح کرد: پس از تحویل موفقیت‌آمیز تجهیزات سرچاهی شامل ول‌هد، کریسمس‌تری  و انواع شیرآلات مورد نیاز صنایع نفت وگاز با فشار psi 10000،  ساخت تجهیزات سرچاهی با فشار psi 15000 را طراحی نموده و هم‌اکنون درحال ساخت نمونه‌های مهندسی و انجام تست‌های تائید طراحی می‌باشد که تا پایان سال‌جاری ساخت تجهیزات مذکور به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت با اشاره به رشد 80 درصدی تولید سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 150 درصدی  فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد 180 درصدی  تعهدات این شرکت نسبت به سال قبل گفت : در اکثر شاخص ها جهش خوبی داشتیم و  سود شرکت در سه ماهه اول رشد چشمگیری داشته است .

وی تصریح کرد :  این شرکت قصد دارد به منظور توسعه و ساخت محصولات جدید در راستای بومی سازی، نسبت به افزایش سرمایه خود به میزان 170% گامهای موثری در جهت خودکفائی هرچه بیشتر کشور در صنایع تجهیزات نفت بردارد.

وفائی در پایان آمادگی این شرکت را برای تامین انواع تجهیزات سرچاهی ول‌هد، کریسمس‌تری و انواع شیرآلات تا کلاس 15000 مطابق استاندارد، انواع شیرآلات توپی تا سایز "56،  انواع شیرآلات یکطرفه، بشقابی و پروانه ای تا سایز "48 و انواع اتصالات و فلنج در اندازه و کلاس‌های مختلف و همچنین انواع شیرآلات کنترلی در اندازه و کلاس‌های مختلف فشاری برای صنعت نفت اعلام کرد.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,80/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۳ دستور وزیر راه برای حذف ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح ملی مسکن ۴ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد ۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد ۶ خبر خوش برای متقاضیان وام خرید مسکن ۷ حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی کارگران برای تصویب نهایی به هیأت دولت رسید ۸ فروش خودروهای دست دوم در انگلیس به نصف رسید مهمترین اخبار اقتصادی قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز اصلاح آیین نامه اجرایی مولدسازی یا فروش اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی هزینه مسکن تناسبی با حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی ندارد/ دهن کجی دولت به کارگران مذاکره با آمریکا خط قرمز است/ باید به توانمندی‌ها و اقتدار خودمان تکیه کنیم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت صنایع تجهیزات نفت انواع شیرآلات جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت:  اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند. 

علی جدی اظهار داشت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگری باید نزدیک به نرخ بازار باشد و در صنعت خودرو باید به سمت حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار حرکت کنیم.  

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم تنها راه کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار که موجب حذف دلالان از بازار خودرو نیز می شود، رشد تولیدات داخل و تامین کسری از طریق واردات است، در غیر این صورت این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با افزایش قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت: اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند و در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول سازمان حمایت می تواند ورود کند.  

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی