Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس گودرزی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی اظهار داشت: امروز روز امتحان برای مجلس یازدهم است. ما هیچ دعوای جناحی با هیچ یک از مسئولان کشور نداریم بلکه شاخص ما انقلاب، منافع مردم و معیشت اقشار ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دلسوز دولت هستیم.

وی افزود: ما دلمان برای آقای مدرس خیابانی می‌سوزد و می‌گوییم خودت را خراب نکن. نمی‌توانی این وزارتخانه را جمع کنی زیرا ۱۵ ماه بالاترین اختیارات را داشتی.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای روحانی در مجلس دهم لایحه تفکیک وزارتخانه‌های صنعت و بازرگانی را آورد و ما مخالفت کردیم چرا اصرار کردید و ادامه دادید؟ با همفکرانتان در مجلس طرح دادید و باز هم با آن مخالفت شد. نهایتا وزیر را هم قربانی کردید. مشکل ما همین حوزه بازرگانی است. مگر نه آنکه رسما اعلام کردند افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بیش از کالاهای غیراساسی است که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای آن پرداخت کردیم.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه مافیاها پدر مملکت را درآورده‌اند خطاب به رئیس مجلس گفت: لازم است رویه اخذ رأی اعتماد را عوض کنیم یعنی چه که اعوان وانصار راه می‌افتند و کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند و زنگ می‌زنند که بیا ببریمت پیش وزیر.

گودرزی با بیان اینکه بیشترین تفاوت قیمت از کارخانه تا بازار در دوره مدرس خیابانی بوده، گفت: بدبختی ما از تحریم است یا سوء مدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت. مگر قحط ‌الرجال بود؟ ایشان ۱۵ ماه مسئولیت داشته است؛ اینکه نماینده‌ای می‌گوید دیگر چکار کنیم در شأن مجلس نیست؛ اینکه نشد قانون‌گذاری و رأی دادن.

223225

کد خبر 1420762

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت خودرو خودروسازان بازار خودرو کالاهای اساسی تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد