Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@02:22:07 GMT

انجام اقدامات کلینیکی برای ۱۰۲۰ معدن

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۴۲۳

انجام اقدامات کلینیکی برای ۱۰۲۰ معدن

رییس شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با بیان این مطلب افزود: ۲ هزار و ۱۳۰معدن در قالب ۳۶۴ پروژه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

به گزارش  پول نیوز ، وجیه الله جعفری تصریح کرد: ۴ هزار و ۴۹۴ معدن غیرفعال شناسایی شده است. برای ۲۱ استان برنامه پایش انجام شده و ۱۵۴ بلوک معدنی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: ۳۲ تفاهم‌نامه شامل ۱۶ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری، ۸ تفاهم نامه پژوهشی و آموزشی، ۶ تفاهم‌نامه تامین مالی و ۲ تفاهمنامه مرتبط با توسعه استارتاپ ها منعقد شده است.

وی از برگزاری دو همایش در سطح ملی و شرکت در جشنواره و نمایشگاه های تخصصی به عنوان دیگر اقدامات در راستای اهداف اینترنت نام برد و گفت: یک لایه تحت عنوان معادن کوچک مقیاس در سامانه WebGIS شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ایجاد و تنظیم شده است.

رییس شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس همچنین تصریح کرد: در این راستا وبسایت طرح احیا معادن کوچک مقیاس راه اندازی شد و درگاه اینترنتی سطام به ادرس ssmines.impasco.gov.ir جهت مکانیزه شدن فرآیند پیگیری های متقاضیان و سرمایه‌گذاران راه اندازی شده است.

جعفری در ادامه افزود: همایشی طی دو مرحله برای آشنایی با طرح و سامانه سطام با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها برگزار شده است، همچنین ۳۰۶ پرسشنامه مشکلات معدنی از دارندگان مجوز های معدنی نیز تکمیل شده که طی برنامه ای مجزا با مشارکت سازمان نظام مهندسی معدن ایران برای تکمیل پرسشنامه‌های معادن غیر فعال با هدف تسریع در فرآیند بررسی، در حال انجام می باشد.

وی در پایان احیا و توسعه ۱۰۲۰ معدن و احداث حداقل ۲۵ واحد فرآوری را از برنامه‌ها و اهداف سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معادن کوچک پول نیوز مواد معدنی سرمایه گذاری معادن کوچک مقیاس تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل سه سقف از هفت سقف پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص سرمایه گذاری که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید؛ یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگر رمپ‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان در اختیار تحویل مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره برداری می‌کرد و در ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

بخشی اضافه کرد: در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد.

وی افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: از جمله این پروژه‌ها تقاطع نیک اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

بخشی گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و از هفت سقف، سه سقف آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

کد خبر 750848

دیگر خبرها

  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد