Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی استاندار یزد گفت: یزدی‌ها همواره در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند و معتقدیم با این پیشینه، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اهتمام لازم را خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و نحوه اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا به‌خصوص در حوزه چگونگی برگزاری مراسم ماه محرم، در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این نشست با اشاره به پیشینه برگزاری مراسم عزاداری در استان، گفت: یزدی‌ها همواره در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند و معتقدیم با این پیشینه، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اهتمام لازم را خواهند داشت.

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص شیوه برگزاری مراسم ماه محرم امسال، اظهار داشت: رسانه‌ها به‌خصوص صداوسیمای مرکز یزد نقش اثرگذاری در تبیین شرایط موجود و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم را دارند و در این راستا گام بردارند.

طالبی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری در خصوص شیوه برگزاری عزاداری‌های محرم به سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها و هیئت‌های مذهبی واگذارشده، افزود: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در کنار حمایت از این تصمیمات، بر آن‌ها نظارت کرده و دستگاه‌ها ملزم به همکاری حداکثری با سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

استاندار یزد افزود: با حضور دستگاه‌های مسئول و به مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، کارگروهی برای بررسی موارد خاص مربوط به مراسمات ماه محرم در استان تشکیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ایجاد شرایط دورکاری به‌ویژه برای کارمندان دارای شرایط خاص و معلولیت در شرایط قرمز استان تأکید کرد و افزود: نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و اداره کار از کارکنان افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی