Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:33:40 GMT

آیا به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار موفق هستید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۶۹۸

آیا به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار موفق هستید؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شروع و راه‌اندازی یک کسب و کار موفق می‌تواند سخت و در عین حال سودآور باشد. موفقیت تجاری چیزی نیست که یک شبه بتوان به آن دست پیدا کرد و احتمال رویارویی با چالش‌ها و دشواری‌های بسیاری در این مسیر وجود دارد. بنابراین شما برای کسب بهترین نتایج در این زمینه نیاز به نیاز به نظم، پشتکار، برنامه‌ریزی، تمرکز و انعطاف‌پذیری بالا خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باعث تأسف است که برخی افراد با وجود داشتن ایده‌های ناب برای آغاز فعالیت تجاری، تنها به دلیل نداشتن قدرت مدیریت نتوانند به راه خود ادامه دهند. البته عوامل زیادی می‌توانند موجب شکست یک کسب و کار شوند و یا رشد آن را متوقف نمایند. از جمله این عوامل می‌توان به نداشتن سرمایه‌ی کافی برای شروع کسب و کار، عدم تحقیقات لازم پیش از شروع کار، انتخاب افراد نامناسب در تیم کاری، کیفیت پایین کار، بازاریابی ناکارآمد و غیره اشاره کرد.

تفاوتی ندارد که شما در چه حوزه‌ای بخواهید فعالیت تجاریتان را آغاز نمائید. در هر صورت با رعایت برخی نکات و ترفندهای خاص می‌توانید صاحب یک کسب و کار موفق باشید. شما باید فعالانه وارد میدان شوید و با تحقیق، مطالعه و یادگیری مداوم برای کسب بهترین نتایج و موفقیت کسب و کارتان تلاش نمائید. با استفاده از مواردی که در ادامه‌ی این مقاله ارائه داده شده است، می‌توانید به تمام اهداف خود برای راه‌اندازی یک بیزینس خوب دست یابید.

برای داشتن کسب و کار موفق اینگونه عمل نمائید

در حال حاضر تقریباً هر نوع کسب‌وکاری جهت برطرف کردن نیازهای مردم و جامعه در بازار موجود می‌باشد. به طوری که در برخی زمینه‌ها بازار اشباع شده است و رقابت تنگاتنگی بین برندهای مختلف که همگی یک محصول و خدمت مشترک را ارائه می‌دهند به وجود آمده است. در این میان برخی افراد هستند که به اشتباه فکر می‌کنند که باز هم برای خرید محصولات و کسب و کار تکراری آن‌ها در بازار جای کافی وجود دارد. اما این کار ریسک بزرگی است و احتمال موفقیت و سودآوری در آن بسیار پایین خواهد بود. مگر اینکه بتوانید با به‌کارگیری استعدادهای پنهان، تحقیق، بررسی و شناخت نیازهای مشتریان، متمایز از رقبا عمل نمائید و از آن‌ها پیشی بگیرید. در این صورت صاحب یک کسب و کار موفق خواهید شد.

«ریچارد برنسون» مؤسس گروه ویرجین و یکی از معروف‌ترین کارآفرینان جهان می‌گوید: «بخش بزرگی از موفقیت شما در کسب و کارتان به افراد و تخصصشان در محیط کار بستگی دارد». بنابراین برای داشتن یک کسب و کار موفق باید یک تیم کاری متشکل از افراد باهوش و بااستعداد استخدام نمائید. پس از آن شما موظف هستید که به عنوان یک مدیر با تدبیر و کاربلد هرچه زودتر مدیریت امور را به دست گیرید. برای آن‌که به یک مدیر متخصص تبدیل شوید، باید حتماً مهارت‌ها و آموزش‌های لازم در این زمینه را داشته باشید. برای انجام وظایف خود سازماندهی و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید، ریسک‌ها و پاداش‌ها را بشناسید و خلاق باشید و این خلاقیت را به همکارانتان نیز انتقال دهید.

بازاریابی و تبلیغات در موبایل، یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی است که برای داشتن یک کسب و کار موفق باید به آن توجه داشته باشید. اما از آن‌جایی که اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به سرعت در حال به‌روزرسانی هستند، از تبلیغات خودسرانه جداً اجتناب نمائید و کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

موبودید، متخصص بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

موبودید، نام اولین و بزرگترین سایت ایرانی است که متخصص تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که با به‌کارگیری کارشناسان ماهر و خبره، به عنوان پلی محکم بین شما و دنیای چند ده میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی می‌باشد. تمام کسانی که رؤیای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق را در سر می‌پرورانند می‌توانند برای معرفی برند خود و جذب مشتری، تبلیغات خود را با خاطری آسوده به موبودید بسپارند.

تبلیغات در اینستاگرام، در حال حاضر به عنوان یکی از روش‌های مؤثر و پربازده برای بازاریابی و جذب مشتری به شمار می‌آید. این شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم تصویر محور با پتانسیل جذب فالوورهای مشتاق و تعامل فراوان به وجود آورده است که برای رشد هر کسب و کار بزرگ و کوچکی معجزه خواهد کرد. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هم‌ اکنون روش‌های زیادی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین مهم است که بدانید کدام یک از این روش‌ها به کار شما می‌آید و با بودجه‌ شما سازگار است. توصیه‌ ما به شما این است که اگر می‌خواهید هرچه زودتر صاحب یک کسب و کار موفق شوید، با کارشناسان موبودید تماس بگیرید و از آن‌ها در این زمینه مشاوره بخواهید.

موبودید به شما کمک می‌کند تا یک پیج تجاری برای خودتان در اینستاگرام داشته باشید و به صورت روزانه در آن تبلیغ نمائید و منتظر نتایج فوق‌العاده باشید. از آن‌جایی که اینستاگرام صاحب یک پایگاه کاربری فعال و در حال رشد می‌باشد، قابلیت‌های خود را فراتر از یک رسانه‌ی اجتماعی موقت و گذرا به اثبات رسانده است. این کانال ارتباطی کارآمد در حال حاضر، به‌عنوان یک بازوی قدرتمند برای بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای تمام کسانی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار موفق هستند، پتانسیل‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4996645

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه ای تبلیغات قیمت دلار گروه خودروسازی سایپا کسب و کار قیمت یورو صنعت خودروسازی بیمه سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو لوازم خانگی سهام عدالت صرافی بانکی دکوراسیون منزل بازار مسکن راه اندازی یک کسب و کار موفق داشته باشید صاحب یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره آرژانتینی در ادامه دستاورهایش در آمریکا، یک جایزه دیگر هم به‌دست آورد. او پس از درخشش در بازی‌های اینتر میامی، به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ ام‌ال‌اس در ماه آوریل انتخاب شد.

ستاره آرژانتینی در آوریل در چهار بازی برای اینتر میامی به میدان رفت و موفق به زدن ۶ گل و دادن ۴ پاس گل شد. تاثیرگذاری بر روی ۱۰ گل در ماه آوریل او را از این حیث از همه بازیکنان لیگ ام‌ال‌اس بالاتر قرار داد.

اینتر میامی این ماه را با سه برد و یک باخت به پایان رساند و در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق قرار گرفت. آنها اعداد و ارقام فوق‌العاده‌ای ثبت کردند، چراکه از نظر امتیاز در هر بازی (۱.۹۱)، تعداد گل‌های زده (۲۶) و تفاضل گل (+۱۰) از همه تیم‌ها بهتر هستند.

اینتر میامی در ماه آوریل ۱۲ گل به ثمر رساند که تعداد ۱۰ گل از آنها با تاثیرگذاری مستقیم مسی به ثمر رسید. مسی پس از ثبت کردن دو گل و یک پاس گل در پیروزی ۴-۱ اینتر میامی برابر نیوانگلند رولوشن در ۲۷ آوریل، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ ام‌ال‌اس شد که در پنج بازی متوالی بر روی چند گل و پاس گل تاثیر می‌گذارد.

در مجموع مسی در این فصل موفق به زدن ۹ گل شده که او را در صدر لیست بهترین گلزنان لیگ قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید