Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:29:52 GMT

اسپیریتو سانتو: ولوز به بازیکن نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۸۲۵

اسپیریتو سانتو: ولوز به بازیکن نیاز دارد

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی ولوز بعد از حذف تیمش از لیگ اروپا خواستار تقویت تیمش شد و گفت ولوز به بازیکنان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون دیشب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و در بازی ای همراه با جنجالهای داوری در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی ولوز در پایان بازی ضمن اعلام اینکه تیمش برای فصل آینده به بازیکنان بیشتری نیاز دارد خواهان تقویت این تیم شد.

 

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی پرتغالی ولوز بعد از بازی دیشب از اینکه تیمش توانسته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابد ابراز خوشحالی کرد و گفت تیمش در فصلی که گذشت با شرایط سخت ناشی از بحران کرونا باید در جبهه داخلی و اروپایی می جنگیده و این در حالی بوده که به تعداد کافی بازیکن در اختیار نداشته.

 

 

اسپیریتو سانتو در پایان بازی دیشب مقابل سویا گفت: " ما تیم کوچکی داریم و باید به خودمان افتخار کنیم. اما حالا وقت آن است که تصمیمات درست بگیریم چون دیگر نمی توانیم اشتباهات قبلی را مرتکب شویم. ما به بازیکنان بیشتر نیاز داریم و این به ما کمک خواهد کرد".

 

سرمربی ولوز در ادامه صحبتهایش گفت: " تا شروع فصل جدید فرصت خیلی کوتاهی هست. ما در این دوره کوتاه هم باید استراحت کنیم و هم خوب آماده شویم. ما به این خاطر تا مرحله یک چهارم لیگ اروپا رسیده ایم که در این فصل کارمان را عالی انجام دادیم. ما همیشه به دنبال حضور در فوتبال اروپا هستیم و می خواهیم در رقابتهای اروپایی هم دستاوردهای بهتر و بیشتری داشته باشیم".

 

 

سویا ولورهامپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا ولورهامپتون لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو