Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بروجرد در مجلس ، گفت: بدبختی ما از تحریم است یا سوء مدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت. مگر قحط ‌الرجال بود؟ - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در جلسه علنی قوه مقننه و در جریان بررسی برنامه ها و صلاحیت حسین مدرس خیابانی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت:امروز روز امتحان برای مجلس یازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هیچ دعوای جناحی با هیچ یک از مسئولان کشور نداریم بلکه شاخص ما انقلاب و منافع مردم است. ما دلمان برای آقای خیابانی می‌سوزد چرا که نمی تواند این وزارتخانه را جمع کند زیرا 15 ماه بالاترین اختیارات راداشت.

وی افزود: آقای روحانی در مجلس دهم لایحه تفکیک وزارتخانه‌های صنعت و بازرگانی را آورد و ما مخالفت کردیم چرا باز اصرار کردید و ادامه دادید؟ با همفکرانتان در مجلس طرح تشکیل وزارت بازرگانی را مطرح کردید و باز هم از سوی نمایندگان با آن مخالفت شد چرا که مشکل ما همین حوزه بازرگانی است.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه مافیاها پدر مملکت را درآورده‌اند، ادامه داد: رسما اعلام شد افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بیش از کالاهای غیراساسی است که ارز 4200 تومانی برای آن پرداخت کردیم چرا باید این اتفاق بیفتد؟

گودرزی  خطاب به رئیس مجلس گفت: لازم است رویه اخذ رأی اعتماد را عوض کنیم یعنی چه که اعوان و انصار به دنبال وزیر پیشنهادی راه می‌افتند و کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند و زنگ می‌زنند که بیا ببریمت پیش وزیر؛  آقای رئیس این رویه باید تغییر کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه بیشترین تفاوت قیمت از کارخانه تا بازار در دوره مدرس خیابانی بوده، گفت: بدبختی ما از تحریم است یا سوء مدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت. مگر قحط ‌الرجال بود؟

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت ۲ وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند ۳ جزئیات جلسه جمعی از نمایندگان مجلس با آیت الله رئیسی ۴ خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور ۵ میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس ۶ گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ ۷ ربیعی: صندوق «دارا دوم» سریعاً عرضه می‌شود ۸ روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند مهمترین اخبار سیاسی میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس بابایی: مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است گزارش کمیسیون صنایع درباره بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حاجی‌دلیگانی: رأی مجلس به خیابانی جایزه به مسببان گرانی و احتکار است مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدرس خیابانی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم زمان اندکی باقی نمانده است و کاندیداهای ۲۲ حوزه انتخابات که نتواستند پیروزی خود را در مرحله اول نهایی کنند، برای کسب آرای مردم و رسیدن به کرسی های سبز بهارستان، عَلم تبلیغات را برپا کردند و از هر فرصتی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. از همین روی کافی است نگاهی به اینستاگرام بیاندازید و هشتگ #انتخابات مجلس را جستجو کنید، با انواع عکس‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها مواجه می‌شوید که حتی از پلتفرم‌های فیلتر شده به عنوان بستری برای تبلیغ استفاده می‌کنند.

سرود انتخاباتی آقای کاندیدا

یکی از کاندیداهایی که به شدت در حوزه تبلیغات فعال بوده و فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی آن در اینستاگرام دست به دست می‌شود، مربوط به هادی هاشمی نیا، کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد است که حتی برخی او را یکی از پدیده های انتخابات امسال معرفی می‌کنند. فیلم‌های او در دور اول انتخابات هم جنجال برانگیز شده بود.

گفتنی است که هاشمی نیا کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم بود و نتوانست به ساختمان هرمی شکل بهارستان پا بگذارد.

تاکید آقای کاندیدا بر رعایت اخلاق

اکبر پولادی، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه لنجان، از دیگر چهره‌هایی است که تبلیغات زیادی را در فضای مجازی انجام می‌دهد. او در دور اول رقابت‌های انتخاباتی توانست در مقابل رقیب خود حسین رجایی ۱۰ هزار و ۷۳ رأی کسب کند. او در این فیلم تبلیغاتی بر رعایت ادب تاکید می کند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904220

دیگر خبرها

  • نمایندگان استان فارس طرح‌های استانی را جدی‌تر پیگیری کنند
  • گفت و گوی کامل مجتبی رحماندوست کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس
  • گفت و گوی کامل ریحانه اخلاقی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • ضروری شدن اخذ‌ شناسه یکتا منجر به شفافیت اقتصادی می‌شود
  • مس ظرفیت رسیدن به رتبه بالای تولید دنیا را دارد
  • ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • گذشتگان چوب حراج به حقابه مغان زده‌اند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها