Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:34:49 GMT

امکانات ارتش در اختيار ستاد ملي کروناست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۱۶۱

امکانات ارتش در اختيار ستاد ملي کروناست

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگ کننده ارتش: نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش آمادگی خدمت رسانی به بیماران کرونایی را دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم بهره برداری از کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده دانشگاه علوم پزشکی ارتش افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون تلاش کردیم بهترین وضع حفظ سلامت را در پادگان‌های ارتش به وجود آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سامانه بهداشت و درمان ارتش آمادگی دارد در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند.
در این مراسم رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در شرایطی که خیلی از مجموعه‌های کشور باور نداشتند که کرونا خطری بزرگ و جدی است اولین بخشی که به کمک ما آمدند نیرو‌های مسلح و ارتش بودند.
دکتر محمدرضا شانه ساز افزود: نیرو‌های مسلح از همان ابتدا با تولید ماسک و الکل به کمک ما آمدند و اجازه ندادند ایران همانند برخی کشور‌ها در این حوزه دچار مشکل شود.
وی گفت: پیش از شیوع بیماری کرونا ما روزانه 120 تا 150 هزار ماسک سه لایه مصرف داشتیم، اما چند روز پس از شیوع بیماری کرونا مصرف ما به حدود 5 میلیون رسید و در زمینه ماسک n95 نیز تولید ماسک پنج هزار عدد در روز بود که یک مرتبه به بالای 200 هزار عدد رسید.
آقای شانه ساز با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ارتش در شرایط بحران پشتوانه ارزشمندی برای حوزه سلامت کشور محسوب می‌شود افزود: بخش تولید الکل در نیرو‌های مسلح سابقه طولانی دارد و نیرو‌های مسلح بزرگ‌ترین تولید کننده و مصرف کننده الکل اتانول در کشور هستند و از روز‌های نخست ذخایر خود را در اختیار ما قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، معاون وزیر بهداشت ادامه داد: الکل فرآورده حائز اهمیتی در حوزه فناوری است و یکی از نیاز‌ها استفاده از الکل بالای 99 درجه به عنوان مکمل سوخت است که می‌تواند جلوی آلودگی هوا بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امکانات ارتش نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در راولپندی تأکید کرد: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات