Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: هیچ هیئتی بدون داشتن مجوز از اداره تبلیغات اسلامی حق برگزاری مراسم را ندارد و هیئت‌هایی که پروتکل‌های ستاد مدیریت کرونا را رعایت نکنند، مجوزشان لغو خواهد شد.

او با اشاره به نحوه برگزاری مراسم‌ها ماه محرم و صفر، با تأکید بر تشکیل تیم‌های گشت سیار برای کنترل هیئت‌ها و مجوز‌های مربوطه در سطح شهرستان مطرح کرد: مراسم‌ها در هیئت‌ها باید در فضا‌های باز و بدون تردد و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود ضمن اینکه استفاده از ماسک در مراسم‌ها الزامی بوده و در صورت عدم استفاده افراد از ماسک به هیچ عنوان به این افراد اجازه ورود به هیئت داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان در ماه محرم و صفر امسال با توجه به کرونا ممنوع است، یادآور شد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌ها در روستا‌ها باید از سوی روحانی، دهیار، رئیس شورا و پرسنل خانه بهداشت روستا‌ها با دقت بالایی انجام گیرد.

درویشی با تأکید بر عدم حضور افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای در مراسم‌ها و شرکت در سوگواری‌ها در منزل از طریق فضا‌های مجازی تصریح کرد: تشکیل چند تیم به عنوان برنامه ریز در سطح شهر اسدآباد و آجین و بخش‌های مرکزی و پیرسلمان برای مدیریت بهتر اجرای مراسمات محرم و عاشورا براساس پروتکل‌های ستاد مدیریت کرونا ضرورت دارد.

او بیان کرد: برنامه‌های ماه محرم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا و همکاری مردم در شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی افزود: هیئت‌های خانگی اساساً ممنوع بوده و اگر کسی قرار بر برگزاری مراسم در منزل دارد می‌تواند با یکی از هیئت‌هایی که طبق پروتکل‌ها برنامه دارند، برنامه خود را به اشتراک بگذارند در غیر این صورت آن نذری ساقط خواهد بود.

او با اشاره به اینکه پخش و توزیع نذورات ممنوع بوده و نذورات صرفاً در قالب اقلام خشک و خام و لوازم بهداشتی انجام خواهد گرفت، گفت: مراسم‌ها در هیئت‌ها به صورت متمرکز و بدون حرکت خواهد بود و برای مکان برگزاری مراسمات هیئت‌ها با دانشکده علوم پزشکی برای بررسی انطباق با مصوبات ستاد کرونا هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم99 پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم پروتکل ها مراسم ها خواهد شد هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی