Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:14:33 GMT

نرخ ارز آزاد در 22 مردا 99 /نرخ دلار بر مدار افزایش

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۵۲۸

نرخ ارز آزاد در 22 مردا 99 /نرخ دلار بر مدار افزایش

به گزارش افکارنیوز،

امروز (۲۲مرداد ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۱ هزار و .۸۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۵ هزار و  ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اخبار اقتصادی- نرخ دلار نسبت به دیروز حدود ۳۰۰ تومان افزایش یافت و یورو نیز ۳۵۰ تومان گران شد.

برای اطلاع از قیمت روز سکه و طلا  به صفحه اقتصادی افکارنیوز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: نرخ ارز آزاد در 21 مرداد 99 /نرخ دلار در نوسان است                                        

قیمت روز ارز در صرافی بانک ملی  ارز  قیمت (تومان) دلارآمریکا ۲۱.۸۰۰ یورو ۲۵.۶۰۰

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار سکه و طلا ارز دلار نرخ ارز یورو بازار ارز قیمت ارز قیمت دلار قیمت امروز دلار قیمت روز دلار بازار ارز آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند