Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، محمدپور  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: درطرح تابستانه کتاب ۳۰ واحد عرضه و فروش کتاب در تبریز و هشت کتابفروشی در شهر‌های مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر، مرند، هشترود و قره آغاج مشارکت کرده‌اند.

او افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح در مدت ۱۳ روز از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در این طرح که با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.

او گفت: در تابستانه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها فراهم شده است.

او افزود: اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که ۷۷۱ کتابفروش از سراسر کشور در این طرح شرکت دارند که از این میان، ۱۶۹ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۶۰۲ کتابفروشی در مراکز استان‌ها واقع شده است.

 طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب در راستا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی طرح تابستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها