Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آلمان در آستانه سفر به بیروت اصلاحات گسترده و عمیق در این کشور را از شروط کمک‌های مالی به لبنان اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "اوزنابروکر سایتونگ"، بیش از یک هفته بعد از انفجار فاجعه بار بیروت "هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان امروز ( چهارشنبه) به این کشور سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاستمدار بلند پایه آلمانی در مدت اقامت یک روزه خود در پایتخت لبنان می خواهد درباره کمک های اقتصادی برای این کشور صحبت کرده و هم زمان برای اصلاحات تبلیغ کند.

ماس قبل از پرواز به لبنان در سخنانی گفت: این کشور به یک قیام و بیداری قدرتمندانه و اصلاحات اقتصادی عمیق نیاز دارد. تنها این گونه است که لبنان آینده‌ای خوب را برای جوانان خود رقم زده و تنها این گونه است که اعتماد لازم دوباره ساخته می شود.

در انفجار فاجعه بار سه شنبه گذشته در یک انبار تیترات آمونیاک در بندر بیروت حداقل 165 نفر کشته شده و بیش از 6 هزار نفر هم مجروح شدند.

هایکو ماس در شهر بیروت با میشل عون، رئیس جمهور لبنان و نمایندگان گروه های اجتماعی و سازمان های امدادی گفتگو خواهد کرد. آلمان هفته گذشته وعده کمک 20 میلیون یورویی را به لبنان داد.

لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملیلبنان| ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت مادی انفجار بیروتصالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد

در انفجار بندر بیروت سفارت آلمان که در 5 کیلومتری محل انفجار واقع شده بود هم آسیب دیده و چند تن از کارکنان آن مجروح شده و یکی از کارکنان زن سفارت آلمان هم کشته شد. هایکو ماس در این سفر همچنین با کارکنان سفارت خانه آلمان که واحدهای مسکونی خود را در این انفجار از دست داده‌اند هم صحبت خواهد کرد.

ماس در شرایط یک بحران سیاسی و اقتصادی سخت به لبنان سفر خواهد کرد. نخست وزیر لبنان در واکنش به این فاجعه و اعتراضات خشونت بار علیه دولت روز دوشنبه از سمت خود کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" لبنان بیشتر بخوانید... لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملی لبنان| ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت مادی انفجار بیروت صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملی لبنان| ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت مادی انفجار بیروت صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قراقستان ۳ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! ۴ انفجار در قلب بغداد ۵ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۶ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۷ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۸ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان مهمترین اخبار بین الملل آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملی واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب الله امروز حزب الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملی پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس ۴ راه حل همتی به دولت برای تامین مالی سالم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان لبنان اخبار آلمان لبنان توافق حزب الله امل و جریان بین الملل هایکو ماس آزاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود