Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مجلس گفت: چند روز قبل نامه دفتر ریاست جمهور به من ارسال شده بود که رییس جمهور از ستاد مبارزه با کرونا برای حضور در مجلس استعلام کرده و آن‌ها از جهت کرونایی، حضور ایشان را به مصلحت ندیده بودند. تاریخ انتشار: 11:03 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۰۷۵

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی درباره عدم حضور رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت گفت: هم آقای امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری به من نامه نوشتند که این را متذکر شوم و هم چند روز قبل نامه دفتر ریاست جمهور به من ارسال شده بود که رییس جمهور از ستاد مبارزه با کرونا برای حضور در مجلس استعلام کرده و آن‌ها از جهت کرونایی، حضور ایشان را به مصلحت ندیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه مکتوب است و معاون رئیس جمهور هم نامه کتبی دادند که آن را به اطلاع دوستان در جلسه برسانم.

بیشتر بخوانید: مجلس به وزیر پیشنهادی صمت رأی اعتماد نداد + تفکیک آراء سلیمی طی تذکری در صحن مجلس گفت: برای حفظ شأن و اقتدار مجلس باید براساس آئین نامه داخلی مجلس حرکت کنیم و آئین نامه صراحت دارد که رییس جمهور باید امروز در مجلس حاضر می‌شد و از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت دفاع می‌کرد لذا اینجا بحث اختیار نیست و یا اینکه رییس جمهور مجاز باشند تا به مجلس تشریف نیاورند.

وی تصریح کرد: عدم حضور رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت، کسر شأن مجلس بود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: ما متوجه شدیم که ستاد ملی کرونا توصیه کردند که رییس جمهور در این جلسه حاضر نشوند. آقای رییس جمهور! پس چطور شما می‌گویید که یک میلیون دانشجو در کنکور شرکت کنند، آیا خون شما از آن‌ها رنگین‌تر است، این تبعیض است. همچنین نمایندگان که تقریبا ۳۰۰ نفر هستند هر روز بیش از ۱۰ ساعت کنار هم فعالیت می‌کنند بنابراین بهتر است تا ستاد ملی کرونا اگر قرار است تصمیم بگیرد برای تک تک مردم تصمیم بگیرند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همچنین آقای رییس جمهور آقای مدرس خیابانی را در آخرین روز قانونی به مجلس معرفی کرد. آیا انتخاب این زمان بی احترامی به مجلس نبود.   انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف صحن علنی وزیر پیشنهادی صمت رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد