Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎رئیس هیات تنیس کیش گفت: در کنار تنیس خاکی، رشته تنیس ساحلی را در کیش توسعه می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالنبی شرفی رئیس هیات تنیس کیش در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: خوشبختانه جزیره کیش پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات داخلی ، بین المللی و برنامه های استعدادیابی دارد و با توجه به اینکه در بخش سخت افزای نیز از امکانات خوبی برخورداریم به همین دلیل در 6 ماه پایانی سال به دلیل شرایط جوی مناسب می توانیم میزبان خوبی برای این رویدادها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: همه ساله مسابقات مختلفی در نیمه دوم سال به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و ما این آمادگی را داریم که در صورت مهیا شدن شرایط این رقابت ها را میزبانی کنیم.  وی افزود : ما در این مدت به دنبال بالاتر بردن سطح کیفی زمین های مجموعه المپیک هستیم و با توجه به اینکه تنیس ساحلی در این مدت عملکرد کمرنگ تری به نسبت تنیس خاکی داشته به همین دلیل امیدوارم با برنامه ریزی مناسب این رشته را نیز توسعه دهیم .  شرفی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیات تنیس استان تعامل بسیار خوبی با سازمان منطقه آزاد دارد و همین ما را برای رقم زدن اتفاقات خوب در هیات تنیس جزیره کیش امیدوار می کند.     انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد