Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان بزرگترین مرکز پزشکی هسته‌ای نیمه شرقی کشور ظرف یک ماه آینده به طور رسمی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

دکتر علی خیرالدین مسوول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان در جمع خبرنگاران ضمن تشریح این پروژه از آماده‌سازی طراحی‌های مرکز جامع مبارزه با سرطان امید خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که بزرگترین مرکز شرق کشور است ظرف یک ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پروژه خیرخواهانه پرداخت و گفت: ساخت و تجهیز این ابرپروژه حوزه سلامت بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این دکترای عمران، مساحت این مرکز را 30 هزار مترمربع اعلام و تصریح کرد: این پروژه در سه فاز طراحی شده که زیر بنای فاز یک آن 6 هزار و ۴۰۰ متر مربع است که شامل: کلینیک فوق تخصصی سرطان، بخش تشخیصی و تصویربرداری، شیمی درمانی، آزمایشگاه ، پژوهشی و آموزشی است.

مسوول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه در طراحی و نقشه‌کشی این پروژه از برجسته‌ترین معماران و مهندسان بهره گرفته شده تصریح کرد:تحویل زمین این پروژه در کارگروه زیربنایی استانداری به تصویب رسیده و فرودین‌ماه 99 زمین تحویل بنیاد شد.

این دکتری عمران- سازه دانشگاه مک گیل کانادا،فاز دوم این پروژه بزرگ را دربرگیرنده اقامتگاه و سرای بیماران برشمرد و افزود: فاز سوم این پروژه نیز دربرگیرنده پژوهشکده سرطان راه آسمان است.

رئیس پیشین دانشگاه سمنان با بیان اینکه نقشه‌های پروژه آماده شده ادامه داد: نظام مهندسی استان به صورت رایگان همکاری بسیار خوبی با بنیاد در این بخش داشته است.

وی با اشاره به هزینه بالای مجوزهای شهرداری اظهارامیدواری کرد: شهرداری سمنان نیز در احداث این ابرپروژه حوزه سلامت همکاری کند.

این استاد برجسته دانشگاه از برنامه‌ریزی برای نشست نیک‌اندیشان عمران با هدف کمک و مشارکت در اجرای این کار خیر خبر داد و گفت: انتظار می‌رود که عمده کسانی که در حوزه عمران و ساخت و ساز فعالیت دارند در ساخت و تکمیل این پروژه مهم خیرخواهانه همراهی کنند. البته از هم اکنون بسیاری از صاحبان شرکت‌ها و خیرین آمادگی خود را برای مشارکت در بخش های مختلف العلام کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسوول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص بهره‌گیری احتمالی از المان‌های معماری بومی منطقه در ساخت بنا اظهار کرد: در ساخت بنا قرار است که از ترکیبی از آجر و سنگ استفاده شود. ضمن اینکه چه در بحث نماها و چه در بحث انرژی کوشیده شده که از ظرفیت‌های معماری منطقه استفاده شود. این بنا متناسب با شرایط اقلیمی خاص منطقه کویر ساخته خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی خیریه پزشكي هسته اي سمنان مرکز جامع سرطان راه آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد