Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب شریف در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این بورس با نام مرحومه حاجیه خانم سکینه منزه (ممتحن) فراهم شد.

وی، افزود: حسن ممتحن به نمایندگی از خانواده به منظور پاسداشت مقام ارزشمند مادر خود مرحومه حاجیه خانم سکینه منزه، به عنوان بانویی با ایمان و نیکوکار و اسوه نجابت و پاکدامنی و برگزیده مادر نمونه سال ۱۳۹۸ بنیاد بین المللی مادر، با اهدای ۶۵۰ میلیون ریال به مجمع، اقدام به تعریف بورس تحصیلی و توانمندسازی ویژه دانش آموزان و دانشجویان مستعد به نام وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف یادآوری کرد: این جایزه همه ساله به دانش آموزان و دانشجویان مستعدی که توسط مجمع شناسایی خواهند شد اعطا می‌شود.

مدیر مجمع خیرین نخبه پرور فارس در ادامه از اجرای مرحله سوم مدرسه تابستانه خلاقیت و ایده پردازی مجمع خیران نخبه پرور فارس خبر داد و گفت: در راستای برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در سطح شهرستان‌ها، به همت جمعی از استعدادهای برتر و همکاری مجمع خیران نخبه پرور فارس، مؤسسه خیریه علی ابن حمزه (ع) و انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه (عج) مرحله سوم مدرسه تابستانه خلاقیت و ایده پردازی در شیراز برای ۳۲ نفر از دانش آموزان مقطع هشتم و نهم متوسطه تحت پوشش مؤسسات مذکور که در مرحله دوم برگزیده شدند به صورت مجازی طی ۴ روز برگزار شد.

به گفته شریف، در این برنامه که در روزهای ۱۳ تا ۱۶ مردادماه از طریق سامانه‌های مجازی برگزار شد، دانش آموزان در برابر هیئت داوران متشکل از استعدادهای برتر استان به دفاع از پروژه‌های خویش به صورت انفرادی و گروهی (در صورت نگارش پروپوزال علمی) پرداختند.

وی ادامه داد: برای این کار دانش آموزان شرکت کننده در بخش پروپوزال پژوهشی ۱۰ دقیقه فرصت داشتند تا کار خود را ارائه کرده و در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پس از آن به پاسخ گویی به سوالات مطرح شده بپردازند و در بخش ادبی و کتابخوانی در حدود ۲۰ دقیقه به سوالات داوران پاسخ دادند.

شریف اضافه کرد: به طور کلی تسلط در ارائه، انتقال مفهوم، امانت داری علمی و ادبی و چگونگی پاسخگویی به سوالات از جمله معیارهای مطرح شده در داوری بود.

کد خبر 4996825

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز نخبگان خیرین ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه فارس
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • پسرها بیشتر از دخترها در معرض آسیب ناشی از جهشی درس خواندن هستند
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم