Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امیر سرتیپ خلبان  رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز گفت: دومین رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن در بین مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم شهر تبریز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان به مناسبت دهه ولایت و امامت، پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اقدام به طبخ غذای گرم با استفاده از آشپزخانه بسیار وسیع و مدرن خود کرد و با بهره مندی از تجهیزات ترابری این یگان، غذا‌های پخته شده در کمترین زمان بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

او با اشاره به اینکه پایگاه شهید فکوری تبریز از همان نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، گفت: تمامی نیرو‌های تحت امر، امکانات و تجهیزات دفاعی و رزمی و همچنین مراکز درمانی و بهداشتی این مجموعه به طور کامل در اختیار مردم بوده و در کنار دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شده ایم.

امیر رسولی از مشارکت کارکنان و به خصوص بانوان اعضای خانواده پرسنل خدوم پایگاه شهید فکوری تبریز در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای آحاد مردم در این روز‌های کرونایی خبر داد و افزود: در این زمینه کارگاه تولید ماسک توسط تعدادی از بانوان و خیرین پایگاه شهید فکوری راه اندازی شده است که در این کارگاه علاوه بر تولید ماسک، لباس گان نیز برای کادر درمانی استان تهیه و آماده می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته