Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش مسلمی از استقبال خوب مردم از رزمایش کمک مومنانه در مازندران و توزیع850بسته معیشتی بین نیازمندان در سوادکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش مسلمی در حاشیه برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مرحله دوم نهضت رزمایش کمک مومنانه استقبال بسیار خوبی در استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب پایگاه‌های مقاومت و مساجد نسبت به شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود صدهزار افراد آسیب دیده در استان شناسایی شدند که در سه مقطع زمانی کمک‌های مومنانه بین آنها توزیع می شود.
  فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: کمک‌ها در قالب‌های مختلف از جمله کارت هدیه، لوازم تحریر، کفش، کیف، جهیزیه و بسته‌های پروتئینی به تعداد 100هزار بسته به ارزش ۳۸میلیارد تومان تهیه و توزیع می‌شود.
  مسلمی در پایان به برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه سوادکوه اشاره کرد و گفت: در شهرستان سوادکوه 850 بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰میلیون تومان جمع‌آوری شد که امشب توزیع می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز شنبه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

در این حادثه سه خانم و ۱۰ نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

هلال احمر مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی