Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:29:07 GMT

نفرات برتر مسابقات قرآن آذربایجان‌شرقی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۵۸۱

نفرات برتر مسابقات قرآن آذربایجان‌شرقی مشخص شدند

حسین عزیزعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات در هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند، افزود: در رشته اذان، اکبر قنبرزاد، محمداصولی و محمدشریفی به ترتیب نفر اول تا سوم انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم سیدحسن حسینلر، امیر قربانی و حسام یارمحمدپور، در رشته حفظ ۱۰ جزء علی روحانی‌نژاد و جاوید عبادی و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز محمدمهدی ظهوری و رضا محمدپور به عنوان نفرات برگزیده راهی مسابقات کشوری این رشته ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم، میلاد عاشقی، محمدمحمودی و رسول آزمایش، در رشته قرائت ترتیل در بخش آقایان غلامرضا قوچی، رسول نظری، امین منافیان و در رشته قرائت تحقیق محمدحسین نقی‌زاده، هادی بنازاده باغی و وحیدحسن زاده به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

عزیزعلی، ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل و در بخش بانوان نیز ام البنین طالبی، طیبه شریعت، نسرین ملایی به ترتیب نفرات اول تا سوم شده و در رشته قرائت تحقیق مهری سلیمی و الهام سیفی به عنوان برگزیدگان این رشته ها به مرحله کشوری راه یافتند.

وی یادآوری کرد: در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم فرشته قنادی، زهرا پناه‌زاده و رویا فیض الهی، در رشته حفظ ۱۰ جزء سعیده نصیری‌فرد، نیر برقی و  مریم زاهدی و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز منیره خدابنده، مینا احمدی، زهرا رحمتی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

عزیزعلی، ادامه داد: در رشته حفظ کل قرآن و در بخش بانوان الهام پورباقر، راحله گل زاده و فاطمه حقیقت‌ زاده با کسب رتبه های اول تا سوم راهی مرحله کشوری این مسابقات شدند.

مرحله استانی چهل‌ و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف آذربایجان‌شرقی ۱۵ و ۱۶ مرداد به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی قرآن کریم آذربایجان شرقی رشته قرائت رشته حفظ اول تا سوم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران

جام جم آنلاین اصفهان؛ این مسابقات در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور ناظر ویژه دارالقران الکریم شرکت ملی گاز ایران ، مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و مسئولین در محل شهرک شهید محمد منتظری آغاز شد. 
در آیین افتتاحیه مسابقات اسدالله مهری مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران طی سخنانی از استقبال کم نظیر کارکنان و خانواده‌های آنان از این مسابقات تقدیر کرد و گفت: امید است این جوشش و رویش قرآنی و انگیزه‌های معرفتی، مستمر بوده و از زلال کتاب حکمت و علوم عترت بهره‌مند باشیم. 
وی گفت: سال گذشته شاهد موفقیت کارکنان و خانواده  با کسب رتبه‌های برتر بودیم و انتظار است به قوه الهی در مسابقات پیش رو شاهد درخشش بیشتر عزیزان در این فضای عطرآگین معرفت  باشیم. 
مهرداد هاشمی مسئول دارالقرآن منطقه دو عملیات انتقال گاز در حاشیه این مسابقات اظهار کرد : در مقایسه با سال قبل ۵۲/۵ درصد رشد مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان در این مسابقات را شاهد بودیم. 
گفتنی است این مسابقات در رشته‌های صحیح خوانی،  قرائت تقلیدی،  قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،  حفظ تخصصی،  حفظ عمومی،  حفظ موضوعی،  اذان،  مفاهیم قرآن کریم،  مفاهیم نهج البلاغه،  خوشنویسی،  سیره اهل بیت(ع)، عکاسی و نقاشی در بخش‌های کارکنان و همسران کارکنان و فرزندان آنان برگزار شد.
وی ضمن تشکر از کمیته فنی مسابقات، افزود: ننایج نهایی این مرحله به زودی اعلام خواهد شد و نفرات اول تا سوم رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی، حفظ تخصصی و اذان، مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج البلاغه به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران راه خواهند یافت.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران