Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:44:05 GMT

برخورد پلیس راهور همدان با آفرودسواران شهری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۶۹۳

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از برخورد پلیس راهور با آفرودسواران شهری خبر داد و گفت: به علت ممنوعیت تردد این وسایل نقلیه طرح برخورد با آن‌ها آغاز شده است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: برابر قانون ماده یک آیین‌نامه راهنمایی رانندگی هر گونه نقص، نقصان یا تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسیله نقلیه تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این‌گونه وسایل نقلیه برای خود و سایرین ایجاد خطر می‌کنند، ادامه داد: به عنوان‌ مثال یک ‌آفرود اگر با خودروی سواری پراید برخورد کند آسیب جبران ناپذیری به جا می‌گذارد.

جمالی با تأکید بر اینکه از نظر قانونی فعالیت این خودروها منع شده‌ است، اضافه کرد: در همین راستا گلایه و اعتراضات زیادی از شهروندان به پلیس راهنمایی و رانندگی داشتیم.

وی اظهار کرد: در صورت مواجهه با این قبیل وسایط نقلیه فک پلاک می‌شوند و پلاک تعمیری می‌گیرند، صاحبان خودروها نیز یک هفته مهلت دارند وضعیت وسیله نقلیه را به حالت استاندارد اولیه برگردانند و علاوه بر آن جریمه هم می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه این طرح از دوشنبه هفته جاری در حال اجراست، خاطرنشان کرد: تاکنون به ۲۵ دستگاه خودرو متخلف پلاک تعمیری داده‌ایم.

جمالی در پایان اعلام کرد: پلیس راهور با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند هم برخورد می‌کند همچنین خودروهایی که در خروجی آلایندگی‌ها تغییر ایجاد می‌کنند و باعث سروصدا می‌شوند، اعمال قانون و توقیف خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهنمایی و رانندگی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس