Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت خارجه روسیه، ماریا زاخارووا خاطرنشان کرد: همکاری ایران و روسیه در عرصه اطلاع رسانی چشم انداز روشنی دارد چرا که برخی کشورها ازجمله غربی‌ها از اخبار جعلی علیه دو کشور استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: برغم گسترش بیماری کرونا، همکاریهای روسیه و ایران در همه سطوح و در تمام عرصه ها با سرعت زیاد که ویژگی خاص آن است، در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همکاری‌های ما در عرصه اطلاع رسانی نیز دارای چشم انداز روشنی است. 

زاخارووا گفت: همکاریها در این عرصه شامل تعامل در چارچوب روابط بین سازمانی در وهله اول کمیته همکاری در عرصه رسانه ای و گروه کاری همکاری در عرصه فناوریهای اطلاع رسانی و نیز میدان های منطقه ای می شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که عرصه خوبی برای همکاری وجود دارد که شامل تحکیم گفت وگوهای حرفه ای بین کارکنان و اصحاب رسانه، خبرنگاران و گسترش متقابل حضور رسانه ای و ترویج آموزش رسانه ای و ادامه تماس ها از طریق بخش مطبوعاتی وزارت خارجه ایران و روسیه می شود. 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: مشارکت در این عرصه باتوجه به جنگ رسانه ای در حال گسترش که شماری از کشورهای اکثرا غربی علیه کشورها و مناطق به آن دامن می زنند، اهمیت بیشتری می یابد.

وی افزود: ما شاهدیم که اخبار جعلی در مورد ایران و روسیه ازجمله در مورد روابط دوجانبه بکار گرفته می شود 

دیپلمات ارشد روس یادآوری کرد: امسال 75 مین سالگرد پیروزی بر فاشیسم ( غلبه بر آلمان نازی در جنگ دوم جهانی) است. 

وی افزود: ما خوب به یاد داریم که نخستین کنفرانس از سه کنفرانس بین المللی که نظام کنونی جهان را تعیین کرد در تهران برگزار شد. 

زاخارووا خاطرنشان کرد: بدیهی است برای ما پوشش خبری درست، واقعگرایانه و همه جانبه رویدادهای آن سال ها و دفاع از نتایج واقعی جنگ دوم جهانی در اولویت قرار دارد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: در این پیوند مبارزه با تلاش ها برای تحریف تاریخ اهمیت بیشتری می یابد و به همین خاطر به همکاری فعالانه امیدواریم.

برچسب‌ها روسیه سید عباس موسوی وزارت خارجه روسیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سید عباس موسوی وزارت خارجه روسیه روسیه سید عباس موسوی وزارت خارجه روسیه وزارت خارجه روسیه ایران و روسیه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی